10.02.2009. / 16:27

Autor: Aleksandar Stajčić

Recenzija vinila 'Pandorine kutije': Dino odličan, Dancing Bear loš

Aleksandar Stajčić, glavni urednik Zagreb Newsa i strastveni audiofil, preslušalo je posljednji album tragično preminulog pjevača, te otkrio kako je jedan od njegovih najboljih. Ipak, izdavačkoj kući uputio je mnoge zamjerke

Naš kritičar smatra da je na vinil izdanju Pandorine kutije jedino vrijedna glazbaNaš kritičar smatra da je na vinil izdanju Pandorine kutije jedino vrijedna glazbaPoslijednji album Dine Dvornika "Pandorina kutija" tiskan je osim na CD-u i u 500 primjeraka na vinilu. Ova 'ekskluziva' u izdanju Dancing Beara odjeknula je prije desetak dana kao odlična vijest za sve ljubitelje gramofonskih ploča i njihova zvuka. No, na žalost, unatoč veličini 'kralja funka', njegov izdavač, koji je dvije godine čekao da ovaj splitski umjetnik zgotovi pjesme nije više imao strpljenja ili pak novca kako bi oproštajni album izgledao dostojanstvenije.

"Pandorina kutija" poslijednja ploča Dine Dvornika tipičan je primjer otužne hrvatske stvarnosti gdje se ljudima odašilje jasna poruka: "Plati i budi sretan da dobiješ bilo što". Svi ljubitelji ploče tako će zaista moći uživati isključivo i samo u onom komadu vinila koji će se vrtiti na njihovim gramofonima, jer sve ostalo na je rubu katastrofe. Omot ploče je od laganog i savitljivog kartona koji onom što ga drži ostavlja bijedni i jeftini osjećaj u rukama. Ploča nema unutarnji omot ili ne daj bože neku bogatije opremljenu knjižicu u kojoj bi bile fotografije iz života ovog splitskog umjetnika, tekstovi pjesama ili nešto slično.

Nije jasno ni zašto naziv albuma i izvođača nije tiskan na hrbatu ploče, što je uobičajeno, i je li to posljedica štednje ili jednostavno nemar izdavača. Jedina pohvala Dancing Bearu ide za kvalitetno prebacivanje zvuka na ovu vrstu medija. Zbog toga je glazba gotovo jedino vrijedno na ovom izdanju, a što ekipa iz domaće izdavačke kuće nije uspjela pokvarti. Dino Dvornik, svakako je zaslužio više i bolje od ovog izdanja. On se Pandorinom kutijom iskupio za sve godine autorske krize dok je vodio borbu s opijatima.

Jedinu zamjerku uputio bih remiksu pjesme 'Hipnotiziran', koji je potpuno neprimjeren za ovo stoljeće i jedina je pjesma koja davi slušatelja. Duet s Davorom Gopcem je simpatičan, a pjesma koju je zajedno napisao s poput njega nedavno preminulim Simom Mraovićem, zaslužuje i više pažnje od aktualnog hita 'Hipnotiziran'.
Na koncu, poruka ekipi iz Dancing Beara bila bi da nastave s objavljivanjem albuma na vinilima. Samo neka prije toga dobro pogledaju strana izdanja, vrhunske kvalitete koja se pod njihovom etiketom mogu kupiti u domaćim trgovinama.

Vezane vijesti

Porin: Dino Dvornik i "Pandorina kutija" zaradili 10 nominacija

Preminuli kralj funka Dino Dvornik i njegov najnoviji album "Pandorina kutija" koji je svijetlo dana ugledao tek poslije njegove smrti, za… Više