19.04.2009. / 15:06

Autor: Pjero Glušić

Cro À Porter 3. Dan: Gužve, otkačeni Zigman i kopija Louboutina

Nacionalov modni kritičar Pjero Glušić bio je dio gužve koja je tradicionalno bila najveća trećeg dana eventa, svidio mu se kretivni Riječanin Juraj Zigman, zaintrigirale su ga cipele splitskog studija Ledenko, no nije shvatio čemu crveni potplati koji su prepoznatljivi za Christiana Louboutina...

Kreacija Manisha AroreKreacija Manisha AroreVelike navale trećeg dana Cro À Portera stvorile su ogromne gužve pred samim ulazom u paviljon, tolike da su organizatori bili zabrinuti hoće li biti dovoljno mjesta za sve znatiželjnike.

Iako je treći dan započeo šarenim ludilom Juraja Zigmana, sve je i ostalo na tome. Zapravo treći je dan bio lošiji od drugog dana i predstavljeno je svega pet kreatora. Za Zigmanovu se reviju može samo reći da je retro chic koja potpuno odudara od svih ostalih, pritom aludirajući na mladost/ludost. Kratke šarene i lepršave haljine sa bezbroj raznobojnih detalja i višeslojnih volančića.

Najviše je pogodio odabravši boju breskve i dodatak velikih mašni čime su kratke haljinice izgledale posebno, a ne i vulgarno. Jedino što zamjeram u čitavoj kolekciji jest preveliki utjecaj Moschina. Tihomir Krznarić se odlučio vratiti u 90-te i redizajnirati dugačke haljine sa šljokicama koje smo mogli svakodnevno vidjeti na talijanskim televizijama.

Sve su haljine zapravo iste, dok se samo mijenja boja ili se dodaje pokoji dodatak kao što su cvjetovi ili bretelice. Daleko ga nije prestigao ni modni dvojac Fjaba čija je kolekcija bila prepuna perlica i dovoljno kratka, no opet ne toliko zanimljiva da privuče znatiželju.

Suradnja Ledenka feat. Đorđe Smajlovića pokazala se iznenađujuće zanimljiva, posebice svojim kratkim čvrstim haljinama/majicama od papira sa printom limuna, kvadrata i raznoraznih ornamenata. Također su i predstavljene štikle bile zgodne, no ne i posebne. Naime potplate štikli su bile crvene boje, što u potpunosti podsjeća na prepoznatljivost neponovljivog Christiana Louboutina pa ne razumijem čemu kopirati nešto toliko poznato.

Posljednja revija koja zatvara čitavi modni event do sljedeće sezone bila je ELFSova. Svaka čast ELFSima što su jedini predstavili vrlo jednostave, prugaste ljetne kostime. Njihov prepoznatljiv stil i potreba za modnom muzom kroz svaku sezonu se opet ponovila. Dakle ELFSi nisu prikazali ništa novo što nismo vidjeli i proteklih godina na Cro À Porteru: mladenačke kratke haljine, ogromene lakirane torbe sa još većim ELFS natpisom i vječna igra boja. Pojavivši se na pozornici sa splitskom kraljicom aerobika Natašom Bebić, dali su do znanja da su inspiraciju pronašli upravo u aerobicu i opet u trashu.

Vezane vijesti

Cro A Porter za 21. stoljeće

Cro A Porter za 21. stoljeće

Ovu modnu sezonu najvažnijeg i najvećeg domaćeg, ali uz Beograd Fashion Week i regionalnog tjedna mode uz kolekcije najpoznatijih imena domaće modne… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika