18.05.2009. / 14:21
Kupovina premale odjeće (ni)je učinkovita
Namjerna kupovina odjeće manjeg broja može biti jako učinkovita, ali potrebno je postaviti relne ciljeve i ne pretjerivati s dijetama
Traperice ne smiju biti preuskePoznato je da većina žena kupuje manju odjeću kako bi izgledale mršavije. Međutim, neke to čine kako bi se natjerale skinuti koji kilogram. No, jeste li znali da ima djevojaka koje kupuju odjeću i do tri broja manju jer se nadaju će skinuti toliko kilograma kako bi mogle odjenuti nove krpice? Vjerovali ili ne, ali zaista ih ima. Potvrdila su to istraživanja britanskih znanstvenika!
Milijuni haljina, traperica i drugih odjevnih predmeta nalazi se u ormarima žena koje kupuju odjeću, nadajući se da će ju jednog dana moći odjenuti. Zemlja s najvećim brojem žena koje kupuju takvu odjeću je Škotska. Tamošnje pripadnice nježnijeg spola u ormaru imaju i do deset različitih odjevnih predmeta koje ne mogu obući jer su im premali, ali one čvrsto vjeruju da će jednog dana toliko smršaviti i te krpice će im savršeno pristajati.
Znanstvenici tvrde da kada žena primjeti da može obući, primjerice haljinu broj manju od onog koji zaista nosi, to na nju djeluje motivirajuće te se odmah odlučuje kupiti još nekoliko odjevnih predmeta manjeg broja, jer se nada da će još smršaviti.
Doduše, znanstvenici tvrde da se one zaista na taj način mogu natjerati da se u kratkom razdoblju rješe i do nekoliko kilograma. Naravno, najbitnija je motivacija, a ukoliko primjete da mogu obući krpicu manju za jedan i do nekoliko brojeva, dijete i izgladnjivanje im ne predstavljaju nikakav problem.
Namjerna kupovina odjeće manjeg broja može biti jako učinkovita, ali potrebno je postaviti relne ciljeve i ne pretjerivati s dijetama. Sasvim je dovoljno, odlučite li se smršaviti jedan do dva konfekcijska broja, ali sve više od toga je previše.
Vezane vijesti
Postoji li globalni ideal ljepote?
"Stvarno mi je dosta ove tiranije u modi. Zbog toga sad živim u Berlinu. Berlin je puno slobodniji", tvrdi španjolsko-kolumbijski modni dizajner… Više
- Raf Simons preuzima kreativno vodstvo modne kuće Dior
- Video: Reklama za donje rublje ipak se može emitirati
- Kako je tv-hit vratio eleganciju u modu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu