22.07.2009. / 11:05

Autor: Ante Mihić

Frajer za volanom Audija A5 cabrio: Ja ću budan sanjati

Naš kolumnist Ante MIhić uživao je za volanom Audijevog kabrioleta koji ga je potpuno oduševio jer mu nije mogao pronaći niti jednu jedinu manu...Svaka čast!

Ante Mihić (Fotografije: Igor Šoban)Ante Mihić (Fotografije: Igor Šoban)Prije 15- ak dana na test sam dobio Audi A5 cabrio, jedan od najljepših cabrioleta današnjice. Prvi moj susret s Audijevim cabrioletima bio je prije 17 godina kada sam imao mogućnost uživati u svim čarima modela Audi 80. Već tada taj automobil imao je neku posebnu karizmu i magičnu privlačnost, a nakon svih uspješnih inačica i novih generacija Audi A5 cabrio uistinu je dotaknuo zvijezde u tom segmentu automobilskog svijeta.

Ne znam jeste li ljubitelji automobila bez krova, ali Audijevi cabrioleti uvijek su imali pozitivnu reakciju kod javnosti jer uspješno su pratili trendove i sve promjene na automobilskom tržištu usklađujući vrhunsku kvalitetu i zahtjeve kupaca. Kada jedan automobil svi gledaju s divljenjem i na račun njega sipaju samo pozitivne komentare onda je jasno vozite kvalitetan, siguran i privlačan automobil.

Upravo to su reference koje krase Audi A5 cabrio, kojem nisam mogao pronaći ni jednu manu. Zapravo jedina mana je prtljažni prostor, ali nije ovaj automobil namijenjen obiteljskom čovjeku, nego mlađoj populaciji koja želi biti viđena, pa njih jednostavno ne zanima što i koliko toga stane u prtljažni prostor.

Testni model pokretao je savršeni 3.0 TDI V6 sa 240 KS koji je osim velike snage imao i prilično dobru ekonomičnost, pa je A5 cabrio u prosjeku trošio 6,8 litara na 100 kilometara. Maksimalna brzina koju sam uspio piostići bila je 247 km/h dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosilo dobrih 6,4 sekunde što je potvrda odličnih mogučnosti ovog motora. Podizanje i spuštanje krova je jednostavno i brzo, pa je pravo zadovoljstvo pritiskom na gumb od limuzine dobiti cabriolet na kojem će vam svi zavidjeti.

Unutrašnjost je karakteristična za Audi, a paket opreme bogat, i prilagođen svakom vozaču, koji želi uživati za upravljačem ovog ljepotana. Takva je i cijena, pa nema sumnje da će 635 426 kuna koliko je koštao testni model moći priuštiti samo bogati i imućni Hrvati, kojima su automobili strast te kojima ni visoka svota novca ne predstavlja nikakvu prepreku da uživaju u nećemu o čemu drugi mogu samo sanjati.

Fotogalerija

  • Ante Mihić (Fotografije: Igor Šoban)

Vezane vijesti

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović poručio je danas da ni jedan učenik koji je izišao na državnu maturu neće biti oštećen te da… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika