18.09.2009. / 14:03

Autor: Borivoje Dokler

Frankfurtski Sajam automobila: Maserati prvi put predstavio četverosjed cabrio

U Frankfurtu se od 15. do 27. rujna održava najveći sajam automobila na svijetu - Frankfurt Motor Show. Unatoč krizi na sajmu će po prvi put biti predstavljeni brojni noviteti iz svijeta autoindustrije, a nacional.hr će vam svakog dana predstavit po jedan ekskluzivni automobil koji upravo ovih dana doživljava svjetsku premijeru na franfurtskom showu

Ultimativni luksuz s potpisom PininfarineUltimativni luksuz s potpisom PininfarineGranCabrio, prvi kabriolet četverosjed u povijesti Maseratija, ovih je dana premijerno predstavljen na tradicionalnom Sajmu automobila u Frankfurtu. Njime je prestižni talijanski proizvođač automobila kompletirao svoju proizvodnu liniju pa sada uz modele Quattroporte i Granturismo, odnosno sedan i coupe, ima i kabrioletski model GranCabrio.

Novi kabriolet punokrvni je Maserati u svakom smislu - nepogrešiv Pininfarinin dizajn, raskošan interijer, unikatni ručno rađeni detalji te vrhunske sportske performanse za neponovljiv užitak vožnje. Model GranCabrio nastavlja dugu Maseratijevu tradiciju proizvodnje kabrioleta te su u njega utkana iskustva iz modela A6G Frua Spyder iz 1956., 3500 GT Vignale Spydera iz 1960., Mistral i Ghibli Spydera iz 1964. i 1968. te posljednjeg Spydera iz 2001. Ipak, GranCabriom je Maserati napravio veliki korak naprijed jer je to prvi kabriolet četverosjed napravljen u Viale Ciro Menotti vornici u Modeni.

GranCabrio pokreće moćni 4.7-litarski V8 motor snage 440 konjskih snaga koje razvija pri 7000 o/min, a maksimalni okretni moment iznosi mu 490 Nm pri 4750 0/min. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde a 400 metara prelazi za 13,2 sekunde (izlazna brzina 178 km/h). Maksimalna brzina koju postiže GranCabrio je 283 km/h. Za prijenos snage zadužen je 6-stupanjski ZF automatski mjenjač s hidrauličnim konverterom okretnog momenta koji omogućuje tečno mijenjanje brzina i pri najekstremnijim opterećenjima.

Mjenjač ima četiri različita moda rada a ima i mogućnost automatske prilagodbe stilu vožnje i uvjetima na cesti. U manualnom modu vozač stupnjeve brzine može mijenjati pomoću ručkica na volanu ili putem središnje postavljenog mjenjača. Unatoč platnenom krovu GranCabrio teži 1887 kilograma, od čega se, pri podignutom krovu, 49 posto nalazi na prednjem a 51 posto mase na stražnjoj osovini.

Sa spuštenim krovom omjer je raspoređen mrvicu slabije, 48/52 posto u korist stražnjeg dijela. Novi Maseratijev kabriolet ima elektronički kontrolirani Skyhook ovjes koji osigurava automatsku prilagodbu uvjetima na cesti i stilu vožnje, čime je postignuta maksimalna stabilnost vozila uz najveći mogući stupanj komfora. Posebni senzori bilježe svaki pokret kotača i karoserije te šalju podatke u središnju jedinicu koja omogućuje brzo podešavanje amortizera uvjetima na cesti.

Osim ABS-om i EBD-om, GranCabrio je opremljen i posebno razvijenim Maseratijevim programom stabilnosti (MSP) koji ionako odlično držanje ceste čini još sigurnijim i lakšim. Posebnom sportskom dojmu znatno pridonose i 20-inčni aluminijski naplatci s prepoznatljivim Maseratijevim dizajnom.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika