Objavljeno u Nacionalu br. 729, 2009-11-03

Autor: Kristina Gaćarić

NAGRADE Outward 2009.

Dizajn kreativci nagrađeni za plakate

POBJEDNICI U VESELJU Direktorica Outdoor akzenta
Gabrijela Klarić (treća slijeva) s predstavnicima nagrađenih agencijaPOBJEDNICI U VESELJU Direktorica Outdoor akzenta Gabrijela Klarić (treća slijeva) s predstavnicima nagrađenih agencijaU Zagrebu je prošli tjedan održana svečana dodjela nagrada Outward 2009. koja se dodjeljuje za plakatno oglašavanje u 5 kategorija: najbolji billboard, serija billboarda, city light, serija citylighta i megaboard. Nagradu je prije 9 godina pokrenula tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent, članica vanjskooglašivačke grupacije Epamedija, s ciljem da potakne i nagradi kvalitetu i kreativnost u dizajnu plakata. Stručni žiri je među 69 prijavljenih radova koji su bili postavljeni na području Republike Hrvatske od kolovoza 2008. do kolovoza 2009. godine odabrao pobjednike.

U kategoriji billboard prva nagrada dodijeljena je za rad “Plastični vojnici” agencije Hype za klijenta Amnesty International Hrvatske, druga nagrada za billboard dodijeljena je za rad “Zdenka legenda”, agencije Tridvajedan tržišne komunikacije za klijenta Zdenku mliječni proizvodi, a treća nagrada za plakat “Postoje svjetovi drugačiji od ovog” Studija Cuculić za klijenta Gradsko dramsko kazališe Gavella. Nagrada za najbolju seriju billboarda dodijeljena je agenciji Najlon kreativna korporacija & manufaktura za rad “Proud To Be Antipleks”, za klijenta Grad Rijeku, Odjel za kulturu. Za najbolji citylight proglašen je rad “Proud to be Antipleks/ Smeće”, agencije Najlon kreativna korporacija & manufaktura za klijenta Grad Rijeku, Odjel za kulturu. Najbolja serija city lighta je rad “Aromatizirana Jana”, agencije Euro RSCG Zagreb/Unex Grupa za klijenta Jamnicu. Za najbolji megaboard proglašen je rad “MAXtv fantastični svijet zabave“ agencije Digitel za klijenta HT Hrvatske telekomunikacije.

Nagrada publike, koja je za najbolji billboard glasovala putem interneta, dodijeljena je za rad “Crna ovca” Studija Conex, za klijenta Općina Baška. Outdoor – akzent jedini u branši ne samo u Hrvatskoj nego i u zemljama u regiji dodjeljuje nagradu za najbolji plakat, a direktorica tvrtke Gabrijela Klarić objasnila je da smatra kako je to za sada jedan od načina da se na ovim prostorima unaprijedi plakatni način oglašavanja. “Novi trendovi u plakatnom oglašavanju koji se mogu vidjeti u SAD-u i nekim europskim zemljama su pokretljivi plakati koji imaju mogućnost okretanja, što se postiže pomoću sofisticirane tehnologije. Postoje i digitalni panoi koji su vrlo skup medij i ima ih najviše u Americi, a takav način oglašavanja za hrvatske prilike još je uvijek skup.

Plakat kao oglašivački medij, kakav je nama dostupan, statičan je i mi ovom nagradom nastojimo da on dobije novu dimenziju, a to se postiže poticanjem kreativnosti u dizajnu plakata i njegovu što boljem uklapanju u prostor. Počeli smo razmišljati o tome da se nagrada dodjeljuje na regionalnoj razini jer smo mi kao grupacija prisutni u svim zemljama u regiji i jedan smo od vodećih tržišnih lidera u srednjoj i istočnoj Europi.” (NCL Promo)

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika