15.02.2010. / 18:53

Autor: Dean Sinovčić

Berlinale 5. dan: Leonarda Di Caprija mama potjerala na spavanje

Posljednje razočaranje Berlinskog festivala je ogromno, kineski redatelj Zhang Yimou koji se proslavio filmovima „Heroj", „Kuća letećih bodeža" i „Prokletstvo zlatnog cvijeta" napravio je remake filma braće Coen „Krvavo jednostavno" koji je u njegovoj verziji postao preglumljena slapstick komedija

Leonardo Di CaprioLeonardo Di CaprioU ponedjeljak, petog dana Berlinalea, po prvi sam se puta ozbiljno zabrinuo za kvalitetu filmova koji se ove godine prikazuju u konkurenciji za nagradu Zlatni medvjed. Dakle, u prvih četiri dana prikazano je sedam od 20 filmova u konkurenciji za nagrade i ni za jedan ne možeš reći „wow, kakav film". Magazin Screen, kao i uvijek na velikim festivalima, napravio je žiri od osam međunarodnih novinara koji ocijenjuju filmove i njihova prosječna ocjena solidan je indikator hoće li neki film biti nagrađen ili ne.

Ocjene su od nula do četiri zvjezdice a od sedam prikazanih filmova, najbolje je ocijenjen rumunjski „Ako želim zviždati, ja zviždim" s prosječnom ocjenom 2,9. Nemojte me zezati, pa na festivalima ne dobivaju nagrade filmovi koji imaju prosječnu ocjenu manju od 3,0. Razočaranja ima na sve strane, posljednje razočaranje je ogromno, kineski redatelj Zhang Yimou koji se proslavio filmovima „Heroj", „Kuća letećih bodeža" i „Prokletstvo zlatnog cvijeta" te režijom ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Pekingu. On je napravio remake filma braće Coen „Krvavo jednostavno" i nazvao ga „Žena, pištolj i dućan tjestenina". U njegovoj verziji klasik braće Coen postao je preglumljena slapstick komedija a kada sam ga u ponedjeljak intervjuirao i pitao zašto je to napravio rekao je kako je nakon Olimpijskih igara imao vremensku rupu od 6 mjeseci i dodao „Zašto ne bih napravio remake američkog filma ako Amerikanci rade remake kineskih filmova". Prosječna ocjena njegovog filma u magazinu Screen je 1,8. Sve razumijete, zar ne?

Komercijalni filmovi bolje ocijenjeni od umjetničkih

Martin ScorseseMartin ScorseseNeobično, ali dva komercijalna filma dobila su bolje ocjene od umjetničkih filmova koji dominiraju ovakvim festivalima. Radi se o filmovima „The Ghost Writer" Romana Polanskog koji se natječe za nagrade i „Shutter Island" Martina Scorsesea koji se prikazao izvan konkurencije. Oba su imala i primjerene partyje. Za film „The Ghost Writer" gosti su se zabavljali u Kulture Brauerei, zgradi bivše pivovare koja se nalazi u umjetničkom kvartu Prenzlauer Berg i koja je pretvorena u kompleks restorana, barova i umjetničkih galerija. Glazba je bila ona iz sedamdesetih i osamdesetih, u VIP dijelu gdje su se nalazili Pierce Brosnan i Ewan McGregor servirala se riba, roast beef, kobasice, tjestenine, salate, od deserta se izdvajao tiramisu, a VIP gosti su se oprali iznutra dobrim njemačkim vinima i Pommery šampanjcem.

Party u kovanici njemačkih maraka

Mislite da je party za film "Shutter Island" zaostajao? Ni malo. Lokacija se zove Munze (s preglasom na u), radi se o bivšoj kovanici novca, tu se kovao novac i prije eura, ali i u vrijeme kada je euro uveden, a posljednjih godina to je mjesto popularno baš zbog partyja koji se tamo održavaju. Točili su se Bollinger šampanjac, španjolsko vino Rioja, zatim Pinot Grigio, a uživalo se i u azijskim specijalitetima, uz desert, ponovno, tiramisu. Hranu su donosile seksipilne hostese u prekratkim minicama i crnim čarapama ali i one su bile zanemarene jer se pogledom tražio Leonardo Di Caprio. Nitko ga nije vidio, čak ni u VIP dijelu, te se ozbiljno sumnja da mu je majka Nijemica, koju je doveo sa sobom u Berlin, naredila da kao uzoran sin ode ranije na spavanje. Ili to nije bila majka već neka druga žena?

Vezane vijesti

Berlinale, 7. dan: Soderbergh će pauzirati karijeru

Berlinale, 7. dan: Soderbergh će pauzirati karijeru

Kada Steven Soderbergh predstavlja svoj novi film, to je uvijek veliki događaj, kao što se u srijedu dogodilo u Berlinu kada je predstavio svoj… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika