30.04.2010. / 16:15
Provokativne reklamne kampanje: Manje priče, više rada
Reklamne kampanje za Durexove proizvode, a posebice kondome, odavno su sinonim za provokaciju. Neke od njih su zabavne, neke čak i zabranjene, ali sve izazivaju pažnju te doprinose širenju poruke o važnosti zaštite tijekom spolnog odnosa. Tako je i s najnovijom kampanjom koju potpisuje njemački ilustrator i dizajner Andrej Krahne
Vezane vijesti
Kampanja "Uzmite si sobu": Sve tajne iz spavaće sobe iznesite na Facebook
Durex je za američko tržište pokrenuo Facebook kampanju za odrasle pod nazivom «Uzmite si sobu» («Get a room»). Ideja kampanje je pozdraviti se sa… Više
- Foto: Startao Durex Hot Summer Tour 2011
- Durex predstavio "kondom nove generacije"
- Durexove nindže opustošile Jarun!
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu