12.08.2010. / 12:08

Autor: Hina

AB InBev povećao dobit u drugom tromjesečju

Svjetsko nogometno prvenstvo posebno je snažno utjecalo na prodaju Budweisera, najpoznatijeg brenda te kompanije koji godinama postupno gubi tržišni udjel

Rezultati su nadmašili očekivanja analitičaraRezultati su nadmašili očekivanja analitičaraNajveća svjetska pivovara Anheuser-Busch InBev priopćila je u četvrtak da je u drugom tromjesečju zahvaljujući Svjetskom nogometnom prvenstvu ostvarila rast prodaje piva i bezalkoholnih pića, što je rezultiralo solidnim rastom neto dobiti.

U navedenom je tromjesečju prodaja piva porasla za dva posto te bezalkoholnih pića za 5,5 posto, što je pridonijelo 7,5-postotnom rastu neto dobiti, na 1,15 milijardi dolara, priopćio je taj proizvođač brendova piva Becks, Budweiser i Stella Artois.

Usporedbe radi, u drugom tromjesečju 2009. tvrtka je ostvarila 1,07 milijardi dolara neto dobiti.

Ti su rezultati nadmašili tvrtkina očekivanja te očekivanja analitičara, ističe nadalje AB InBev.

Svjetsko nogometno prvenstvo posebno je snažno utjecalo na prodaju Budweisera, najpoznatijeg brenda te kompanije koji godinama postupno gubi tržišni udjel.

AB InBev očekuje nastavak rasta dobiti do kraja 2010., čemu će vjerojatno pridonijeti i prošlogodišnji pad prodaje zbog recesije na ključnim globalnim tržištima.

Vezane vijesti

Dobit SAB Millera u prvom polugodištu skočila 15 posto

Dobit SAB Millera u prvom polugodištu skočila 15 posto

SABMiller, najveći proizvođač piva u svijetu, izvijestio je u četvrtak o 15-postotnom povećanju dobiti u prvom polugodištu temeljem snažnih rezultata… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika