08.09.2010. / 10:01

Autor: Hina

Karl Lagerfeld kreira za široke mase i prodaje na Internetu

Njemački modni kreator Karl Lagerfeld odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera "masstige" (spoj riječi "masa" i "prestiž") za široku publiku koja će se prodavati na Internetu, objavila je tvrtka Karl Lagerfeld.

Karl LagerfeldKarl LagerfeldNjemački modni kreator Karl Lagerfeld odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera "masstige" (spoj riječi "masa" i "prestiž") za široku publiku koja će se prodavati na Internetu, objavila je tvrtka Karl Lagerfeld.

"Elitizam masa već je dugo moj san. Mislim da mi je gotovo bio zadatak napraviti to s mojim imenom", tvrdi kreator u priopćenju svoje tvrtke.

U tijeku su pregovori oko distribucije i proizvodnje te nove linije koja bi se mogla pojaviti već u sezoni jesen-zima 2011./12., piše u priopćenju.

Lagerfeld, fasciniran već dugo "masovnim tržištem", napravit će veliki iskorak od odjeće koju dizajnira za Chanel te luksuznog krzna za Fendi.

Godine 2004. Lagerfeld se već okušao u pret-a-porteru za široke mase kreirajući tridesetak modela za švedski odjevni lanac H&M što je izazvalo gužve u redovima za blagajne.

Vezane vijesti

Postoji li globalni ideal ljepote?

Postoji li globalni ideal ljepote?

"Stvarno mi je dosta ove tiranije u modi. Zbog toga sad živim u Berlinu. Berlin je puno slobodniji", tvrdi španjolsko-kolumbijski modni dizajner… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika