09.09.2010. / 09:03

Autor: Nacionalova redakcija

Sedmi PechaKucha Night 9. rujna na prvom peronu Glavnog kolodvora

PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla

Na prvom peronu Glavnog kolodvora Zagreb će se 9. rujna s početkom u 20:00 sati održati sedma PechaKucha Night Zagreb u organizaciji Rasadnika Bruketa&Žinić, 3LHD-a, Komakina i Lane Cavar. Ovaj put, publici će se kroz formu kratkih prezentacija u samo nešto više od sat vremena predstaviti čak jedanaest kreativnih pojedinaca i skupina pokušavajući, svaki u samo 6 minuta i 40 sekundi, predstaviti sebe i svoj rad. Na programu su: Siniša Labrović (konceptualna umjetnost), Zlatko Kapetanović, ReAktor, Igor Jurić (produkt dizajn), Lala Raščić (vizualna umjetnost), OOUR (izvedbena umjetnost), Kontraakcija (nova muzeologija), Dragodid (graditeljstvo), ŠKVER (ulična umjetnost), NFO arhitektura i Direkt (dokumentarni film). Ulaz je slobodan.

PechaKucha Night su inspirativne i brze prezentacije različitih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje te oživljavanje urbane kulture grada. PechaKucha Night je globalno događanje koje se prema licenci trenutno odvija u 347 gradova širom svijeta, a broj je u stalnome porastu. PechaKucha Night je u Zagreb stigla u siječnju 2009. i do sada se održala šest puta, ukupno je izvedeno 57 prezentacija, sudjelovao je 91 prezenter, a 380 minuta PechaKucha programa pratilo je oko 3500 gledatelja. PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla. PechaKucha večeri su neprofitnog tipa i funkcioniraju na način da se svaki put okupljenoj publici predstavi desetak kreativnih ljudi, neovisno o području djelovanja.

Ideja je da pobliže ispričaju što rade i što ih inspirira. Nakon prezentacije nema pitanja i odgovora, to slijedi na kraju, uz glazbu i druženje. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila: svatko tko se predstavlja smije koristiti točno 20 fotografija i ima 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći. Navedena pravila prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri. Za atmosferu nakon prezentacija ovaj put je zadužen DJ Pytzek, a program ne bi bio moguć bez pomoći AVC-a Zagreb, Hrvatskih željeznica, Ministarstva kulture RH, Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, Cerovski Print Boutiquea i Tn’T-a.

Vezane vijesti

'Prodaja ili politika? Radimo sve jednako, istinu stavljamo u prvi plan'

'Prodaja ili politika? Radimo sve jednako, istinu stavljamo u prvi plan'

Nakon što su vodili marketinšku kampanju za predsjedničku kandidaturu Ive Josipovića, kreativnim direktorima reklamne agencije Bruketa&Žinić… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika