23.09.2010. / 21:41
Josipović o padu zrakoplova u Slunju: Incident na vojnom poligonu ozbiljan udarac
«Pad dva zrakoplova zaista je ozbiljan udarac. Drago mi je da su piloti dobro, da su preživjeli a građaninu koji je stradao želim brz oporavak», poručio je predsjednik Josipović
Drago mi je da su piloti dobro, da su preživjeli a građaninu koji je stradao želim brz oporavak», poručio je predsjednik Josipović Vijest da je Hrvatska ostala bez dva MiG-a 21 predsjednika Josipovića dočekala je u Americi. Naglašava da je incident na vojnom poligonu Slunj ozbiljan udarac i povod za raspravu o smjeru razvoja Hrvatskih oružanih snaga, posebno Ratnog zrakoplovstva.
«Pad dva zrakoplova zaista je ozbiljan udarac. Drago mi je da su piloti dobro, da su preživjeli a građaninu koji je stradao želim brz oporavak», poručio je predsjednik Josipović iz New Yorka gdje sudjeluje na zasjedanju Opće skupštine UN-a.
Hrvatska u 'raskoraku želja i mogućnosti'
Ističe da se Hrvatska nalazi u 'raskoraku želja i mogućnosti', budući da se nalazimo pred važnim odlukama vezanim za razvoj obrambenog sustava. Ipak, jasno je da zbog ekonomske krize nismo u mogućnosti nabaviti skupu vojnu opremu.
Josipović poručuje da će pad zrakoplova bit će povod za razgovore o smjeru razvoja Hrvatskih oružanih snaga, posebno zrakoplovstva, u kojim će se poštivati zahtjevi sigurnosti ali i mogućnosti proračuna.
Srećom, zaključuje Josipović, da je Hrvatska u sastavu NATO saveza, pa može kombinirati svoje obrambene mogućnosti s obrambenim mogućnostima NATO-a. Na pitanje treba li Hrvatska, poput Slovenije povjeriti NATO-u zaštitu svog zračnog prostora, Josipović je odgovorio da sve solucije ostaju otvorene.
Vezane vijesti
Dio EU-a ili neke slične organizacije
Glavna poruka konferencije "Facing Tomorrow 2012" je pogled u budućnost, a sudionicima konferencije koja se pod pokroviteljstvom izraelskog… Više
- 'Tajne službe nisu špiunirale Holy'
- Josipović: Europa je kao opera sa sretnim završetkom
- Josipovićevo 'ne' Nikoliću
Komentari
registracija
20/8/10
McCoy, 24.09.10. 09:08
To što su ruski nema nikakve veze. Obzirom da je prva verzija ovog aviona poletela 1956. a da je proizvodnja počela 1959., da je proizvedeno više od 30 varijanti i da ga većina od 38 zemalja koje su ga kupile još uvek koristi, dovoljan je dokaz o kvalitetu i pouzdanosti. Prema onome sto znam, najcesci uzrok pada ovog aviona je bio usled greske pilota a ne tehnike.
registracija
20/8/10
McCoy, 24.09.10. 09:09
To što ih je vreme pregazilo, sasvim je druga priča.
registracija
14/11/07
laufer, 24.09.10. 10:26
Treba pogledati činjenicama u oči i jasno reći da si Hrvatska ekonomski jednostavno ne može priuštiti ozbiljno, samostalno ratno zrakoplovstvo.
Ono što bi Hrvatska eventualno mogla izdvojiti za tu namjenu je nedovoljno - možemo samo improvizirati i krpariti, a onda je pitanje koja je svrsishodnost takvih ulaganja.
S druge strane, Hrvatska je članica NATO i u tom smislu treba rješavati eventualne potrebe za zračnom zaštitom.
registracija
1/7/10
FRANCETIC, 25.09.10. 11:57
Dobro je sto je u Hrvatskoj mir pa seljaci nisu izboli pilote vilama.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu
registracija
30/8/10
DarkoUSA, 23.09.10. 23:21
I onako su Ruski.Hrvatska je u NATO-u.Dobro je da nitko nije poginuo.Ako moze Slovenija bez avijacije mozemo i mi