Objavljeno u Nacionalu br. 778, 2010-10-12

Autor: Plamenko Cvitić

U ZAGREBU ODRŽAN KREATIVNI FESTIVAL 'SUDNJI DAN'

UNEX - najuspješnija agencija

Na festivalu je dvije stotine članova žirija od tisuću prijavljenih ideja trebalo izabrati najkreativnije radove u 24 kategorije

SPOT CROATIA
OSIGURANJA '125
godina s vama' proglašen
je najboljim televizijskim
spotom godineSPOT CROATIA OSIGURANJA '125 godina s vama' proglašen je najboljim televizijskim spotom godineNa nedavno održanom nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija "Sudnji dan", koji se 1. listopada održao u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu, kreativci agencije Euro RSCG Zagreb, članice Unex Grupe, i njihovi radovi osvojili su čak četiri ordena. "Sudnji dan" prvi je nezavisni festival kreativnih komunikacija koji na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirirati za nova djela. Sudionici "Sudnjeg dana" najvećim su dijelom zaposleni u reklamnim i PR-agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski djelatnici i samostalni umjetnici poput fotografa, režisera i dizajnera.

Specifičnost novog festivala je veliki žiri od 200 priznatih kreativaca koji glasuje na online platformi i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci. Pritom "Sudnji dan" u 24 kategorije ne nagrađuje samo reklamne kategorije nego i sve neodvojivo vezane djelatnosti poput dizajna, fotografije, režije, glume, komponiranja glazbe ili animacije. Na ovogodišnjem, prvom "Sudnjem danu" Unex Grupa pokazala se kao jedna od najuspješnijih i najkreativnijih agencija: Iva Babaja, kreativna direktorica Euro RSCG Zagreb, članice Unex Grupe, dobila je orden kao tvorac ideje najboljeg televizijskog spota godine za "125 godina s Vama" Croatia osiguranja, a za čiju je režiju Kras Gančev odlikovan u kategoriji najbolje režije.

Za kreativu najboljeg viralnog videospota "U sladoledu je spas" orden je dodijeljen Lidiji Čakanić, kreativnoj direktorici Euro RSCG Zagreb, članici Unex Grupe. U kategoriji Animacija u oglašavanju nagrada je pripala televizijskom spotu Jana Povijest čiji kreativni koncept i kompletnu komunikacijsku strategiju također potpisuje kreativni tim Unex Grupe. Od ukupno 24 kategorije Unex Grupa laureat je u 4 kategorije, što je čini ukupno najuspješnijom agencijom.

Vezane vijesti

Veliki marketinški seminar 2012 godine

Veliki marketinški seminar 2012 godine

5.travnja 2012. godine u Zagrebu će se održati veliki marketinški seminar. Glavna tema seminara biti će kako pripremiti ponudu koju nitko neće moći… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika