30.09.2011. / 11:01

Autor: NCL Promo

Nissan Juke Naito - crna boja u modi ove sezone

Povezujući uzbudljivost s istinskom inovativnošću u elegantnom, beskompromisnom vozilu, Juke svoj prvi rođendan proslavlja novom jedinstvenom inačicom

Za manje od godine Nissan Juke - prvi crossover u B-segmentu - čvrsto je utisnuo svoj znak na europsko, ali i hrvatsko tržište crossovera. Čineći više od 30% posto prodaje Nissana u Hrvatskoj, Juke je od samog starta napravio odličan rezultat osvojivši udio od 8,3% u segmentu medium SUV-a.

U Nissanovoj tvornici u Sunderlandu na sjeveru Engleske do danas je proizvedeno više od 120.000 primjeraka koji su otišli u sve dijelove svijeta, a do kraja kolovoza u Europi prodano ih je 99.713. Baš kao što je to prije njega učinio Qashqai, Juke je prokrčio nov put u prethodno konzervativnom dijelu tržišta.

Povezujući uzbudljivost s istinskom inovativnošću u elegantnom, beskompromisnom vozilu, Juke svoj prvi rođendan proslavlja novom jedinstvenom inačicom.

Nazvana Naito - što na japanskome (anglizam) znači noć - i utemeljena na paketu opreme Acenta Sport Pack, ima upadljive crne 17-inčne alu naplatke u kontrastu ili usklađene s trima bojama karoserije: bijelom, vrlo upadljivom crvenom ili dramatičnom metalik crnom bojom.

Nissan Juke Naito temelji se na paketu opreme Acenta Sport Pack, što znači da standardna oprema uklučuje automatski klima uređaj, tempomat, svjetla za maglu, zatamnjena stražnja stakla, Bluetooth, Nissanov Dynamic Control System koji vozaču omogućuje ugađanje dinamičkih funkcija automobila, a dodatno nudi krovni spojler, naslon za ruke i crne 17-inčne alu naplatke.

Na raspolaganju su sva tri dostupna motora: jedan dizelski i dva 1,6-litrena benzinska. Na vrhu palete je benzinski motor s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem (DIG-T) koji nudi 190 KS. Drugi benzinski motor razvija 117 KS, a 1.5 dCi common rail dizel 110 KS.

Različit, inovativan, agilan i zabavan u vožnji... nije čudno da se Juke pokazao kao trenutačan hit. Juke Naito dodatno začinja stvari.

Uspjeh Jukea, koji zrcali onaj Qashqaija, dokazuje da su kupci zasićeni konvencionalnim i potvrđuje Nissanovo vodstvo kad je riječ o nečem pustolovnijem, inovativnijem i uzbudljivijem.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika