11.10.2011. / 09:21

Autor: Hina , Nacional.hr

Kosor sve objasnila Europi

Zašto svi kritiziraju mene a ne Srbiju?

"Tko kaže da se Bruxelles protivi zakonu?", odgovorila je premijerka protupitanjem u Dnevniku Nove TV na upit voditelja hoće li povući iz procedure zakon o ništetnosti određenih pravnih akata pravosudnih tijela bivše SFRJ, bivše JNA te Republike Srbije ako Bruxelles na tome bude i dalje inzistirao

Foto: Pixsell (arhiva)Foto: Pixsell (arhiva)Predsjednica hrvatske Vlade Jadranka Kosor sinoć je rekla kako se Bruxelles ne protivi zakonu o ništetnosti te da šef Delegacije EU u RH veleposlanik Paul Vandoren "apsolutno nije kritizirao Vladu" već je rekao da treba biti oprezan, a što se kaže i u pismu Europske komisije na koje je vlada odgovorila.

Tko kaže da je EU protiv Zakona kojemu se svi drugi protive?

"Tko kaže da se Bruxelles protivi zakonu?", odgovorila je premijerka protupitanjem u Dnevniku Nove TV na upit voditelja hoće li povući iz procedure zakon o ništetnosti određenih pravnih akata pravosudnih tijela bivše SFRJ, bivše JNA te Republike Srbije ako Bruxelles na tome bude i dalje inzistirao.

Navela je da pismo sadržava nekoliko pitanja na koje je Vlada odgovorila. "Vjerujem da će naše kolege u Bruxellesu biti iznimno zadovoljne", kazala Kosor. "Danas sam razgovarala s gospodinom veleposlanikom i govorila sam o zaštiti hrvatskih nacionalnih interesa i o činjenici da smo mi 1991. donijeli odluke o samostalnosti i o tome da ti dokumenti na koje se danas pozivaju optužnice iz Srbije za nas ne važe".

Ni oporba ni Josipović nemaju rješenja kao ja

"Imamo, dakle, ponovno ponižavanje hrvatskih branitelja, ali i zadiranje u stabilnost Hrvatske", naglasila je Kosor.

Ponovila je kako predsjednik Republike misli da je taj zakon loš i da oporba misli da je loš i nepotreban, ali da nemaju odgovor na pitanje kako zaustaviti progon branitelja 2011.

"Zanimljivo je", kaže Kosor, "da ni predsjednik ni oporba ne kritiziraju zakon Republike Srbije iz 2003. s dopunama iz 2010. koji je proširio jurisdikciju na Hrvatsku, ali smatraju da je zakon koji je predložila hrvatska Vlada loš. Oporba misli da je loš, ali nemaju rješenja".

Uloženo je puno Purda

"Sigurno da dosadašnji mehanizmi nisu dovoljni. Dakle, imamo dva sporazuma dva odvjetništva i dvaju ministarstava, ali nisu dali željeni rezultat", odgovorila je premijerka na pitanje zašto se zakonom reagira tek sada kada se u optužnici našlo i ime Vladimira Šeksa. Istaknula je da je Vlada već i prije, u slučaju branitelja Tihomira Purde, uložila puno truda.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

registracija
26/11/09

CH2710, 11.10.11. 09:46

Da, da... "Vlada" ulaže jako puno truda... vidi se po rezultatima - pljački...


registracija
11/1/10

fluid, 11.10.11. 09:57

Pa gospođo Kosor,zar zaista toliko ne razumijete.Zaista trebate otići.Pa vas se "napada"(čitaj vama se govori istina) a Srbiju neioz prostog razloga.Srbija radi svoj posao a vi ne.!Razumijete.Vi ne radite svoj posao ni na vrijeme ni kako treba.Srbi vode svoju prljavu politiku bez obzira na okolnosti.Oni rade.I stalno rade.I zato se stiče dojam da su u prednosti.Zbog vašeg nerada,ispada da nas Srbija stalno drži u obranbenoj poziiciji.Da na vrijeme reagirate i doskočite srpskim ili bilo kojim drugim problemima,mi nebismo bili danas gdje jesmo.To je vaš krimen.I ne samo da ne radite nego HDZ usputno jako puno radi na uništenju Hrvatske.Vi doprinosite tome.Znam da ne razumijete jer bi u protivnom već puno toga odradili i spriječili.Ovako vam najbolje ide pljačka vlastitog naroda i države a svi ostali problemi samo se gomilaju.


registracija
15/8/09

vergilia, 11.10.11. 10:01

Što se tiče toga što piše u pismu iz Bruxellesa i što je Vlada odgovorila, to samo bog zna - Kosorica samo tumači što piše, ili tumači ono što ona misli da piše. A možda i laže, tko to više zna - jel glupava ili lažljivica jednako je strašno. I nije istina da Predsjednik i oporba ne znaju kako bi cijelu stvar riješili - tako će se na kraju i riješiti.


registracija
11/10/11

tajo, 11.10.11. 10:18

Jaca jos ne razumije diplomatski rjecnik pa niti ne moze shvatiti sto su joj porucili iz Bruxellesa. Ona zna samo po kocijaski.


registracija
14/7/11

Trinity, 11.10.11. 12:12

Da, ta bahata, sujetna, vlastohlepna,praznoglava guska doista ne razumije diplomatski jezik, a ni išta drugo! Ona voli otkrivati toplu vodu, pa g.veleposlaniku "govori o činjenici da je Hrvatska 91. stekla samostalnost" (kao, ono to ne zna, pa je to bitno za konkretnu stvar), a sve što ne zna i ne razumije pretače u deklaracije. Jer, deklaracije će sigurno nekog obvezivati! Glupopst! To je princip "samo neka se vidi da se nešto radi".


registracija
28/4/10

Zvonko, 11.10.11. 12:15

Ljudi su stvarno izgubili kompas! Od Kosorice do Milanovića i Josipovića. Nesposobna Kosorica, gurnuta u žrvanj, samo pokazuje i dokazuje svoju infantilnost prema izazovima, šro političkim a što gospodarskim. Pozicija reagira tek kad je dirnut Šeks a opozicija kao i predsjednik, cijelu situaciju koriste predizborno i u duhu vlastitog jugosferstva.

Nitko ne spominje da se sporni srpski zakon donio 2003. godine kada je još uvijek (do prosinca) na vlasti bio Račan. Kako je odšutio Račan, tako i Bajić-Sanader. Bilo bi onda ispravnije prozvati ovu trojicu na odgovornost zbog nečinjenja i puštanja da plodovi zakona probude aktere u Hrvatskoj.

Josipovićeva teza da se ovakve stvari rješavaju bilateralnim sporazumom je bolesna i nakaradna jer definira ulogu Hrvatske kao kapitulacijske. Koja je još zemlja pobjednica pitanja ratnih zločina sa agresorom rješavala sporazumima? Tu vidim neskrivenu želju Deana Jovića da kroz Josipovića rehabilitira agresora, izmjeni istinu i činjenice i stvori predispoziciju stvaranja britanskog interesa uobličenog u Jugosferu. Samo naivni misle da je britanska kruna odustala od srbijanskog liderstva i kontrole ovih prostora iz njima, i po kumstvu, bliskog kraljevskog Beograda!

1945. su Hrvati općenito bili smetnja obnovi Jugoslavije pa imamo poznatu: "da bi Jugoslavija živjela, Hrvati moraju umrijeti". Danas, 70 godina kasnije, da bi Jugosfera živjela branitelji moraju umrijeti. Sve je počelo još Mesićevim umirovljenjem generala nakon upozoravajućeg pisma. Današnjica nam bolno pokazuje koliko su bili u pravu, kada su povratkom s ratišta državu ostavili svim poltronski-izdajničkim strukturama od 2000. do danas.

Kosoričino koprcanje ovim zakonom je samo bacanje u oči prašine svojim biračima koji jedino puše ovakove "domoljubne" poteze. Država je izdana još 3. siječnja 2000. godine a detuđmanizacija je dugoročni proces pokapanja 900-godišnjeg sna Hrvata!


registracija
24/8/11

vodenika, 11.10.11. 12:24

Zvonko , nekak se nemrem sjetiti datuma kad je Srbija počela agresiju na Hrvatsku??? I je li agresiju Srbije na Hrvatsku priznaju i ostale države ? Ili ti ponavljaš ono što su Letica i Tomac proturili u Sabor kao Deklaraciju o DR?


registracija
14/7/11

Trinity, 11.10.11. 13:25

Ponavlja Zvonko, ponavlja, da. V. Pusić su tada skoro linčovali u Saboru!!! Sramotno!!! Nesreća je nas Hrvata što velika većina stvarno ima kratko pamćenje, pa zaboravlja sve Tuđmanove "grijehe" i što ne želi gledati vlastitim očima i misliti svojom glavom. A sve je počelo od njega!!


registracija
24/8/11

vodenika, 11.10.11. 13:46

Nismo svi baš retardi, znamo da smo bili Yuga do 08.10.91. i da nam je službena vojska bila JNA , a kaj se događalo zna Šeks@co , sjetimo se Rajhl Kira !!! Pozdrav Trinity!


registracija
29/8/11

petarpetar, 11.10.11. 14:35

Srbija je RH učinila uslugu time što je omogućila da se postupci vode u Hrvatskoj. Hrvatska je mogla preko tužilaštva i suda da ,,utvrdi" da optuženi nisu krivi i da obustavi postupke. Time bi onemogućila rocesuiranje istih predmeta pred drugim sudovima (Srbije). Donošenjem spornog zakona stvara se mogućnost da srbijanski sudovi nastave postupak. Sada ocenjujte ko više brine o domoljubima?


registracija
12/1/11

bozhidar, 11.10.11. 14:38

svi srpski ustav/zakoni su nistavi za cg, kosovo, bosnu, hr, mak.

srpski ustav [zakoni ili 'zakoni'] subsimira njeno pravosudje, istraziteljstvo, tuziteljstvo, sustav drustva/vladavine [ocigledno zasnovan na supremacistickoj ideoligiji, koja ne postiva najosnovnija ljudska prava i to po uzoru na u.s' ideology] je, za me, nistav, brutalan, pokvaren, izopacen, strah i trepet za nize slojeve i njenog drustva, a kamoli drugih naroda.

ne znam da li hr te 'zakone' treba nistaviti zakonom ili samo javnom izjavom.
ali bas to nece HDZ uciniti jer i je nasa vrsta vladavine otprilike zasnovana po americkoj vrsti vladavine.
jer u sr i hr vlada bespuce, bezvlasce, nepravda, nepravnost; sebicnjaci, bahati, oholi, mafijasi, et al.
pa bi bilo najbolje, ako je samo u pola istinitog sto sam gore naveo, reci kosor&co i vukcevicu&co da sve sto rade, rade iz sebicnosti i poradi vlastitih probitaka. hvala


registracija
16/6/10

nosonja, 11.10.11. 15:22

"Država je izdana još 3. siječnja 2000. godine a detuđmanizacija je dugoročni proces pokapanja 900-godišnjeg sna Hrvata!"
Zvonko, država će opet biti izdana 4.12.2011.
Zbilja si bolesnik.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika