17.01.2012. / 16:33

Autor: Hina

Izvučena i sedma žrtva iz olupine "Coste Concordije"

Sedma je žrtva izvučena iz olupine broda "Costa Concordia", javili su talijanski mediji iako je ranije u utorak bila opovrgnuta vijest o pronalasku sedme žrtve u akciji spašavanja i pokušaja sprječavanja izlijevanja goriva u Tirensko more nakon havarije luksuznog kruzera.

Foto: ScreenshotFoto: ScreenshotSedma je žrtva izvučena iz olupine broda "Costa Concordia", javili su talijanski mediji iako je ranije u utorak bila opovrgnuta vijest o pronalasku sedme žrtve u akciji spašavanja i pokušaja sprječavanja izlijevanja goriva u Tirensko more nakon havarije luksuznog kruzera.

Osim službenih sedam žrtava u nesreći broda s 4.000 putnika koji se u petak nasukao kod otoka Giglio na zapadnoj obali Italije, još 29 osoba vode se kao nestale, a među njima 14 njemačkih, talijanskih i četiri francuska državljana, dvoje Amerikanaca i po jedan mađarski, peruanski te indijski državljanin.

Agencija AFP navodi njemačkog ministra vanjskih poslova da je nestalo 12 Nijemca.

Spasilačke ekipe u utorak su ubrzale očajničku potragu za nestalima dok su oko broda postavljeni uređaji za sprječavanje širenja dizela kojega bi iz brodskih spremnika moglo isteći dva milijuna litara i onečistiti more i proširiti se dalje.

Segio Ortelli, gradonačelnik otočića Giglio, upozorio je da "pred otokom, koji je biser Tirenskog mora, leži ekološka tempirana bomba".

Na mjesto nesreće stigla je ekipa nizozemske tvrtke Smit Salvage koja je iz Barentsova mora izvukla olupinu ruske nuklearne podmornice Kursk 2001., a sudjelovala je u izvlačenju trajekta "Herald of Free Enterprise" iz 1987. iz La Manchea.

Smit Salvage je najvio da bi ispumpavanje goriva trebalo početi u srijedu, prenosi austrijska agencija APA koja nabraja tehnike što bi ih tvrtka mogla primijeniti u toj do danas najsloženijoj operaciji izvlačenja nekog broda nakon havarije.

Nakon začepljenja šupljina zračni baloni trebali bi pomoći ispravljanju broda koji bi se zatim odteglio. Druga inačica predviđa samo izravnavanje već jako nagnutog broda užadima te zatim teglenje do rezališta.

Postoji i inačica rezanja broda na mjestu nesreće, a zadnja je opcija potapanje kruzera na 70 metara dubine.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

registracija
21/9/11

nikip, 17.01.12. 17:23

luđak a ne zapovjednik ..zove mamu ..da mu da sisu


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika