05.06.2012. / 17:04

Autor: Nacional.hr

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

Na izložbi „Be CROative" u Milanu predstavljeni su projekti: Zdravstveno-turistički centar Biograd, Bjelovarski sajam, Poslovna zona Kukuzovac, Poslovna zona Ličko Lešće, City Colloseum Centar, Concept One- električni auto, Geotermalna stanica Slatina, Zračno pristanište Grabovnica, Domaće mlijeko - Mljekara Varaždin, Matrix toranj, Intermodalni i logistički centar Miklavija, Aerodrom Otočac, Pašman Resort, Rijeka aerodrom, Znanstveno - tehnološki park Vučevica, Tehnopolis Osijek, Thermae Hortus Croatie - Vrt Hrvatske, Područje bivše tvornice „Torpedo", Kompleks Zapadna Žabica, Vjetroelektrana Tovarnik; te projekti Ministarstva turizma: privatizacija hotela u državnom vlasništvu te greenfield i brownfield projekti na područjima u državnom vlasništvu

"Italija je Hrvatskoj najvažniji partner u kontinuirano uravnoteženoj robnoj razmjeni. Italija je i drugi po važnosti ulagač u RH te 65 posto bankarske aktive u Hrvatskoj nadziru banke u talijanskom vlasništvu, što može biti dobra potpora talijanskim ulagačima. Hrvatske su prednosti uključenost RH u NATO strukturu, završetak pregovora o ulasku Hrvatske u EU, ali i blizina tržišta te znatan broj hrvatskih građana sa znanjem talijanskog jezika", rekao je veleposlanik Hrvatske u Italiji, NJ.E. Tomislav Vidošević pred brojnim uzvanicima i investitorima okupljenim na svečanom otvorenju izložbe Be CROative na sajmu Expo - Italia Real Estate, povodom čega su održane i prezentacije "Be CROative" i „Hrvatska - srce svijeta za sve vaše investicije".

Tom je prilikom, govoreći o izložbi Be CROative te važnosti prisutnosti Hrvatske na ovako važnom sajmu potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU Vesna Trnokop Tanta naglasila kako je Hrvatska gospodarska komora pokrenula projekt Be CROative izložbe kako bi diljem svijeta promovirala naše kvalitetne proizvode te Hrvatsku kroz njene komparativne prednosti, dok je posebice za ovaj sajam osmišljen koncept koji prije svega nastoji istaknuti prednosti investiranja. Hrvatska je na pragu ulaska u Europsku uniju, te se nadamo da će taj događaj potaknuti potencijalne investitore da ulože u greenfield, ali i investicije u hrvatski realni sektor, što bi bilo od velikog značaja za gospodarski rast, naglasila je Trnokop Tanta.

Direktorica Centra za investicije HGK Silva Stipić Kobali je pred brojnim zainteresiranim investitorima održala prezentaciju i predstavila „Invest in Croatia" kao dio novog koncepta izložbe Be CROative u sklopu kojeg su ponuđena 22 investicijska projekta iz područja turizma, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, industrije, znanosti i tehnologije i nekretnina čija ukupna vrijednost prelazi 2,5 milijardi eura, s naglaskom na posebne uvjete, olakšice, poticaje i tehničke/operativne pojedinosti kako bi se pružile informacije svima žele poslovati u Hrvatskoj. Načelnik Sektora za međunarodnu suradnju, investicije i konkurentnost Ministarstva poduzetništva i obrta Sani Ljubunčić predstavio je zakonodavni okvir za strana ulaganja u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na prioritetne sektore.

EIRE - Expo Italia Real Estate, koji se održava od 5. do 7. lipnja 2012. u Milanu, jedan je od najvećih sajmova nekretnina i investicija na području Italije, ali i EU. Radi se o specijaliziranom sajmu koji privlači brojne međunarodne investitore na kojem svoje projekte i razvojne mogućnosti predstavljaju institucije i tvrtke iz područja nekretnina, građevinarstva, arhitekture, financija i turizma, a predstavljaju se i investicijski projekti. Sajam okuplja nekoliko stotina svjetskih ulagača zainteresiranih za ulaganje u različita područja gospodarske djelatnosti, stoga je ovo idealna prilika za predstavljanje gospodarskih i ulagačkih potencijala Republike Hrvatske.

S obzirom na aktualne ekonomske prilike u zemlji i najavljene aktivnosti Vlade RH u jačanju gospodarstva, kao i pokretanje novog investicijskog ciklusa, HGK je ove godine osmislila sveobuhvatni koncept izložbe stavljajući naglasak na investicije i inovacije u Republici Hrvatskoj. Stoga izložba „Be CROative" ima dvije nove komponente: „Invest in Croatia" i „Innovation in Croatia" koje joj daju dodanu vrijednost, a cilj im je predstaviti Hrvatsku i njeno gospodarstvo kao privlačnu ulagačku destinaciju s vrijednim i kvalitetnim investicijskim potencijalom.

"Invest in Croatia" osmišljen je kao kontaktna točka za potencijalne investitore koja će pružati informacije o investicijskim projektima na području Hrvatske, ulagačkoj klimi i uvjetima poslovanja. Kako bi se zainteresirani investitori što podrobnije informirali o ponuđenim projektima, izrađen je i katalog o investicijskoj klimi u RH te investicijskim projektima koji se dijeli na sajmu, a isti je biti prezentiran i putem video projekcija tijekom održavanja izložbe. Katalog sadrži 20 projekata iz područja turizma, infrastrukture, obnovljivih izvora energije, industrije, znanosti i tehnologije te nekretnina, kao i projekte iz kataloga investicijskih projekata Ministarstva turizma RH. Spomenuti projekti su predstavljeni i na DVD-ima na kojima se nalaze detaljnije informacije o pojedinom projektu.

Na izložbi „Be CROative" u Milanu predstavljeni su projekti: Zdravstveno-turistički centar Biograd, Bjelovarski sajam, Poslovna zona Kukuzovac, Poslovna zona Ličko Lešće, City Colloseum Centar, Concept One- električni auto, Geotermalna stanica Slatina, Zračno pristanište Grabovnica, Domaće mlijeko - Mljekara Varaždin, Matrix toranj, Intermodalni i logistički centar Miklavija, Aerodrom Otočac, Pašman Resort, Rijeka aerodrom, Znanstveno - tehnološki park Vučevica, Tehnopolis Osijek, Thermae Hortus Croatie - Vrt Hrvatske, Područje bivše tvornice „Torpedo", Kompleks Zapadna Žabica, Vjetroelektrana Tovarnik; te projekti Ministarstva turizma: privatizacija hotela u državnom vlasništvu te greenfield i brownfield projekti na područjima u državnom vlasništvu.

Svi projekti izabrani su iz HGK baze podataka o investicijskim projektima, a kriterij za njihov izbor i predstavljanje na sajmu EIRE bili su tema sajma, moguća područja suradnje te faze pripremljenosti projekta.

"Croatian Innovation" je dio izložbe Be CROative kojim se predstavljaju istraživačko-razvojni potencijali Hrvatske. Inovacije su osnovni pokretač gospodarskog razvoja i rasta, te su glavni nositelji gospodarske politike. Cilj je predstaviti naše najveće potencijale među inovatorima i pokazati svijetu da Hrvatska prati svjetske trendove na području uvođenja novih i poboljšanih tehnologija, proizvoda i usluga.

Jedna od glavnih zadaća HGK je oduvijek bila promocija hrvatskoga gospodarstva u zemlji i inozemstvu. Upravo je Komora organizator i idejni začetnik ovakvog originalnog predstavljanja Hrvatske putem projekta "Be CROative" kojim HGK od 2007. godine u inozemstvu promovira kvalitetne hrvatske proizvode nastale na temeljima hrvatske tradicije, razvojno-istraživačkog rada i inovacija (nosioci oznaka "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta"), svjetski poznate izume Hrvata te Hrvatsku koja, osim što je domovina vrhunskih sportaša i država iznimnih prirodnih ljepota, također i zemlja pametnih, inovativnih i kreativnih ljudi.

Vizualni izgled izložbenog prostora u obliku dvije kocke simbolički predstavlja Hrvatsku, a multimedijalna izložba po principu "gledaj, slušaj, osjeti" dočarava posjetiteljima Hrvatsku u njenom najboljem izdanju. U luksuznim staklenim vitrinama izloženi su brojni hrvatski proizvodi nosioci znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznati izumi Hrvata, dok se na videozidu prikazuju slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela. Svi proizvodi prezentirani su putem promotivnih video spotova koji se izmjenjuju na plazmama tijekom trajanja izložbe te promotivnih CD-ova i kataloga koji se dijele posjetiteljima.

Do sada je održana 21 iznimno uspješna „Be CROative" izložba u zemlji i inozemstvu (Europa, Australija, Sjeverna i Južna Amerika). Prošle je godine, u svjetlu nastojanja da Hrvatska postane 28. članica EU, izložba održana u četiri europske zemlje - Poljskoj, Slovačkoj, Švedskoj i Francuskoj. U Parizu je u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom izložba imala jedinstven koncept „du Village de la Croatie" u sklopu kojeg je Hrvatska predstavljena putem pet geostrateških komparativnih prednosti - voda, zrak, zemlja, drvo i kamen.

Originalnost promocije putem izložbe „Be CROative" prepoznali su Vlada RH i Ured Predsjednika RH koji su izložbu koristili u sklopu raznih akcija i događanja koja su bila od velikog značaja za našu zemlju (Zagreb Summit, lobiranje za nestalno članstvo u Vijeću sigurnosti UN-a, zajedničke promocije s HTZ-om, godišnja skupština EBRD-a, Generalna skupština udruženja gospodarskih Komora Mediterana ASCAME).

Vezane vijesti

Geostrateški položaj Hrvatske najzanimljiviji Kinezima

Geostrateški položaj Hrvatske najzanimljiviji Kinezima

Hrvatska i Kina imaju vrlo dobre političke odnose, stoga je potrebno što brže razvijati i unapređivati gospodarsku suradnju, naglašeno je na… Više

Komentari

registracija
9/3/10

nostradurus, 06.06.12. 20:36

Jel to kao neka rasprodaja hrvatskih firmi i resursa? Genijalno. Kad ne možeš stvoriti, možeš rasprodati. A sve pod firmom razvoja.
scribd.com/doc/89402033/Financijski-Sustav-i-Novac


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika