Objavljeno u Nacionalu br. 413, 2003-10-14

Autor: Nina Ožegović

JEDINSTVENI 'HERUCOV' MODNI KATALOG

Magistar klavira u modnoj kampanji

Hrvatska modna kuća 'Heruc' promovirat će svoju novu liniju 'Estare Culto' na neobičan način: zaštitni znak njihove nove kampanje i luksuznog kataloga bit će jedan od najtalentiranijih hrvatskih pijanista, profesor klavira na lovranskoj Muzičkoj akademiji Nikica Lesić

Kao što je rekao Amar Rešić, voditelj promocije u "Herucu" i koordinator cijelog projekta, Nikica Lesić je bio izvrstan fotomodel, pravi profesionalac, koji je aktivno sudjelovao u projektu.Kao što je rekao Amar Rešić, voditelj promocije u "Herucu" i koordinator cijelog projekta, Nikica Lesić je bio izvrstan fotomodel, pravi profesionalac, koji je aktivno sudjelovao u projektu.Mladi splitski pijanist Nikica Lesić (28), jedan od najtalentiranijih u Hrvatskoj, koji je početkom svibnja nastupio u prestižnoj newyorškoj dvorani Carnegie Hall i tako se svrstao u sam vrh svjetskoga glazbenog jet-seta, postao je novi zaštitni znak u reklamnoj kampanji hrvatske modne kuće “Heruc”. Gotovo manekenskog izgleda, s naušnicama u oba uha, ovaj magistar znanosti i profesor klavira na lovranskoj Muzičkoj akademiji bit će glavni muški promotor nove “Herucove” linije “Estare Culto”, koju je dizajnirao kreator Dražen Orlović. Ta nova muška kolekcija za sezonu jesen/zima 2003. godine bit će prezentirana u novom, luksuznom katalogu koji će se u javnosti pojaviti za desetak dana.

“Heruc” će u katalogu predstaviti i novu žensku kolekciju koju je dizajnirala Rhea Fleischer. Nju će promovirati riječka manekenka Irena Modrić, modna stilistica je bila Tatjana Matutinović, make-up stilist Saša Joković, a fotografije je snimio Damir Nehyba, fotograf s kojim “Heruc” surađuje već nekoliko godina. Katalog je snimljen u nekadašnjim “Herucovim” pogonima i njegovim izgledom te izborom pijanista Nikice Lesića i kolekcija, koje se mogu definirati kao moderna klasika, želi se predstaviti nova filozofija kuće “Heruc”.

Naime, otkako je “Heruc” prekinuo sa sportskim asortimanom potkraj devedesetih, po kojem je ta tvrtka bila desetljećima poznata, napravili su zaokret prema linijama pret-a-porter te postali, među ostalim, i ekskluzivni zastupnici za ženske kolekcije “Betty Berkley”, “Strenesse” i “Custo Barcelone”. U stvaranju novog imidža veliku će ulogu odigrati i Lesić; naime, on jest klasičan pijanist, ali zbog svojih naušnica i velike ljubavi prema razbarušenom Rahmanjinovu, kojeg smatra jednim od najvećih pijanista i skladatelja, ipak odskače od stereotipne slike klasičnog muzičara. Znači i sam predstavlja modernu klasiku. Uz to, od iduće sezone nove će kolekcije potpisivati i kreator Dalibor Betti, novi art direktor tvrtke, od kojeg se očekuje da zaokruži novi duh kuće.

Kao što je rekao Amar Rešić, voditelj promocije u “Herucu” i koordinator cijelog projekta, Nikica Lesić je bio izvrstan fotomodel, pravi profesionalac, koji je aktivno sudjelovao u projektu. “Odlučili smo ga pratiti, što znači da ćemo se brinuti za njegov koncertni styling i zajednički promicati vrijednosti u koje vjerujemo i koje su se u ovom slučaju poklopile”, rekao je Rešić, dodavši da ne može otkriti financijske pojedinosti njihova dogovora. “Herucu” ovo nije prvi aranžman s poznatim umjetnicima. Prije pet godina surađivali su s glumicom Lucijom Šerbedžijom, poslije s poznatim manekenkama kao što su Ljupka Gojić i Tanja Draganić, a svojedobno su čak snimali u avionu Vlade RH.

“To je za mene bio mali izlet u modni svijet, ali ne osjećam se kao fotomodel, jer sam ja u prvom redu pijanist”, kaže Lesić odgovarajući na pitanje kako se snašao u ulozi manekena. “Dok smo radili bilo mi je primarno da oni budu zadovoljni fotografijama i trudio sam se učiniti sve što su zahtijevali od mene na najbolji način. Osim toga, znao sam da se danas uz pomoć tehnike mogu napraviti čuda. Inače, odijevam se onako kako se osjećam i ne robujem modnim trendovima, a niti koncertnim frakovima. Konačno, to pokazuju i moje naušnice! Mislim da je čovjek neobičan po energiji koju nosi u sebi, a ne po vanjskom omotaču – odjeći, a moj javni imidž ovisi o mjestu gdje nastupam. Katkad je on klasičniji i svečaniji, a pokatkad više casual. Odlučio sam se za ‘Herucova’ odijela jer mislim da su idealna za moje koncerte”, zaključio je Lesić.

Na pitanje zašto su za novu reklamnu kampanju tvrtke “Heruc” odabrali baš pijanista Lesića, vlasnik kuće Dragutin Biondić je odgovorio da je Lesić jako fotogeničan i da ima suvremeni izgled pa je zbog toga idealan kao fotomodel. “No on je istodobno ambiciozan, talentiran, probitačan i uspješan u svijetu, možda čak više nego u Hrvatskoj, dakle, ima sve karakteristike i kvalitete koje i mi kao tvrtka želimo promovirati”, rekao je. “Također, htjeli smo napraviti odmak od klasične promotivne kampanje. Naime, one se najčešće temelje na nepoznatom, ali zgodnom fotomodelu koji publiku pokušava uvjeriti u određene vrijednosti kompanije, a zapravo je pitanje kakva je ta osoba u privatnom životu. Možda ima sasvim suprotan karakter od kvaliteta koje tvrtka želi promovirati pa cijela kampanja nalikuje na veliku laž. Lesić nije takav: on ima osobnost, bavi se ozbiljnim poslom, odan je svojoj obitelji – supruzi i djetetu, a njegov afinitet prema modi i gotovo manekenski izgled samo su pridonijeli uspjehu cijelog projekta. Znači, njegove su se osobine odlično poklopile s filozofijom tvrtke i nadam se da će naša suradnja potrajati”, zaključio je Biondić.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika