Objavljeno u Nacionalu br. 412, 2003-10-07
U četvrtak 2. listopada tvrtka Autocommerce svečanim je domjenkom obilježila otvaranje svog drugog auto centra u Hrvatskoj, ovaj put u SplituU četvrtak 2. listopada tvrtka Autocommerce svečanim je domjenkom obilježila otvaranje svog drugog auto centra u Hrvatskoj, ovaj put u Splitu. Novi centar proteže se na 9500 četvornih metara, a u njemu se nalazi salon automobila Fiat, Alfa Romeo te–po prvi put u Hrvatskoj–i salon automobila marke Lancia. Novi Fiatov centar u Splitu ima i posebno uređen suvremeni servis koji omogućava brze servisne usluge, glavni servis, limariju i lakirnicu. U 2002. godini Autocommerce je plasirao na hrvatsko tržište više od 8500 vozila grupacije Fiat (Fiat, Lancia i Alfa Romeo), čime je zauzeo drugo mjesto ukupno, a Punto je bio najprodavaniji model.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu