Objavljeno u Nacionalu br. 491, 2005-04-12
Josip Štilinović i Darijo Čerepinko direktori u Brienfingu
Josip Štilinović preuzeo je početkom travnja mjesto Voditelja razvoja novih proizvoda i tržišta u Briefingu, vodećoj agenciji za praćenje i analizu medija. Štilinović je u Briefing došao s mjesta izvršnog direktora oglašivačke agencije Promo media, a istu je funkciju obnašao i u agenciji za odnose s javnošću Millenium promocija. Briefingu se u siječnju pridružio i Darijo Čerepinko, bivši novinar Vijesti dana CCN-a koji je u Briefingu preuzeo poziciju Voditelja odjela za analize medija i konzultanta. Prije Briefinga radio je kao vanjski konzultant za odnose s medijima na više različitih projekata, između ostalog i u predizbornoj kampanji za parlamentarne izbore 2003.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu