Objavljeno u Nacionalu br. 497, 2005-05-24

Autor: Nacionalova redakcija

Croatia Airlines osvojila nagradu

 Croatia Airlines dobio je međunarodnu nagradu ReBrandTM za redizajn zrakoplova u izboru najuglednijih svjetskih stručnjaka za poslovni dizajn. Na prvoj godišnjoj dodjeli tih nagrada, što je održana u američkom Providenceu (Rhode Island), međunarodni žiri u kojem je bilo deset industrijskih eksperata nagradio je redizajn zrakoplova Croatia Airlinesa u kategoriji notable –značajan, istaknut, izvrstan, upadljiv.
  ReBrandTM prvi je i zasad jedini program nagrada za najuspješniji svjetski rebrand, i to na području redizajniranja, repozicioniranja, revitalizacije i restrukturiranja kompanijskih brandova. Među 100 nagrađenih rebrandova uvrstile su se poslovne organizacije iz 11 država i 45 različitih industrija, a nagradu su dobile i kompanije Philips, Samsonite i Discovery Channel.
  Croatia Airlines lani je redizajnirao sve zrakoplove u floti prema idejnom rješenju kompanijske dizajnerice Ivane Ivanković.
  Kvadrat, prepoznatljivi simbol hrvatskoga nacionalnog identiteta, apliciran je na rep zrakoplova i stavljen u dinamičnu formu kako bi predstavljao kretanje (putovanja) i ostavio dojam mlade i vedre kompanije, koja se želi približiti svojim putnicima.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika