21.07.2005. / 14:10

Autor: Mislav Šimatović

GFK ISTRAŽIVANJE

Trećina Hrvata ne gleda TV reklame

U vrijeme reklamnih blokova na televiziji svaki peti Hrvat promijeni program ili izađe iz sobe

Čak 37 posto gledatelja ne obraća pozornost na reklame koje se emitiraju u televizijskom programu, od kojih njih 20 posto promijeni program ili izađe iz sobe. Nešto više od polovice TV gledatelja pogleda ili čuje dio reklama, dok samo njih devet posto pozorno odgleda čitav reklamni blok. Rezultati su to srpanjskog istraživanja agencije GFK pod nazivom «Ponašanje građana u vrijeme emitiranja reklamnih poruka na tv-programu». Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 1000 građana starijih od 15 godina. Najveću odbojnost TV reklame izazivaju kod muškaraca u Istri, Primorju i Gorskom kotaru, a najviše su im sklone žene u Slavoniji. Televizija je i dalje medij putem kojeg se realiziraju najveća ulaganja na području oglašavanja u Hrvatskoj. Prošle je godine tržište oglašavanja bilo vrijedno oko 500 milijuna eura, a više od polovice tog iznosa oglašivači su potrošili na televizijske reklame.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika