31.03.2006. / 12:16

Autor: Hrvoje Perinić

PELJEŠKI MOST

Šavor: BiH se ne želi izjasniti o visini mosta

Nakon što je u petak najavljeno da će budući most kopno – Pelješac biti preklopni, kako bi se zadovoljili zahtjevi BiH o prolaznosti morem, Zlatko Šavor, voditelje projekta pelješkog mosta i vodeći hrvatski projektant mostova objasnio je za Nacional zašto se mora pristupiti izgradnji mosta na ovaj način.

«Iz BiH ne žele precizirati zahtjeve. Ne žele se izjasniti treba li most biti visine 35, 50 ili 100 metara i zbog toga je ovo jedini način da se most što prije izgradi i izbjegnu dugotrajne međunarodne arbitraže» kazao je Šavor. Još uvijek nije poznato koliko bi mogla koštati izgradnja mosta. Prema Šavorovim riječima, u ovoj fazi bilo bi neozbiljno nagađati krajnju cijenu, no neke izmjene na mostu omogućit će određenu regulaciju troškova. Primjerice, slobodni profil mosta spustit će se sa 35 metara na 28 metara, što će sigurno utjecati na smanjene cijene.

Podsjetimo, glasnogovornik Vlade Ratko Maček najavio je petak izmjene projekta izgradnje mosta «Hrvatska nedvojbeno ima pravo sagraditi most i povezati Pelješac s kopnom te na taj način prometno spojiti najjužniji dio Hrvatske suvremenom prometnicom i revitalizirati taj poluotok i otoke koji mu gravitiraju. Pitanje samih tehničkih rješenja, kao što je visina mosta ili eventualna preklopnost, jest pitanje struke koja će ponuditi najoptimalnije rješenje».

Službena gradnja mosta počela je u studenome 2005. godine, odnosno Hrvatska je već tada krenula u gradnju pristupnih cesta, a ova izmjena trebala bi zadovoljiti susjednu BiH.

Vezane vijesti

Nova trajektna linija kopno - Pelješac u planu od 1. srpnja 2013.

Nova trajektna linija kopno - Pelješac u planu od 1. srpnja 2013.

Od 1. srpnja 2013. godine u planu je otvorenje trajektne linije između kopna i poluotoka Pelješca, namijenjene prvenstveno prijevozu kamiona, najavio… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika