Objavljeno u Nacionalu br. 554, 2006-06-26
Radovan Klaić, direktor marketinga dnevnog lista 24 sata, postao je prokurist tvrtke Media-ideja, izdavača tih novina. Klaić na novom položaju ima ovlasti zastupanja tvrtke pred fizičkim i pravnim osobama, čime je Styria Media International, vlasnik Media-ideje, odlučila dati veće ovlasti marketingu 24 sata. Radovan Klaić direktor je marketinga i promocije 24 sata od siječnja 2005. Karijeru na području tržišnih komunikacija započeo je u marketinškoj agenciji Premisa, gdje je bio zadužen za organizaciju i provedbu nekih od najvažnijih projekata. Nakon što je diplomirao francuski jezik i književnost te opću lingvistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, Klaić je profesionalno iskustvo počeo stjecati u Hini kao novinar i prevoditelj.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu