05.09.2006. / 10:10

Autor: Ante Pavić

REORGANIZACIJA

Preustroj HŽ-a, 200 zaposlenih manje

Ministar prometa i veza Božidar Kalmeta predstavio je u ponedjeljak novi preustroj Hrvatskih željeznica koje bi se do kraja 2006. godine trebale podijeliti na četiri samostalna društva kojima će upravljati tvrtka HŽ holding. HŽ je već podijeljen na tvrtke HŽ - Infrastruktura, HŽ - Putnički prijevoz, HŽ - Cargo i HŽ - Vuča vlakova. Na čelu HŽ - Infrastrukture biće Nenad Pešut, a tvrtka će imati 7700 zaposlenih, tvrtka HŽ - Putnički prijevoz imat će 1260 zaposlenih i vodit će je Marijan Klarić, Ratko Almer bit će na čelu 2600 zaposlenih u HŽ - Cargo, a Olivir Krilić HŽ - Vuča vlakova u kojoj će biti zaposleno 2200 zaposlenih. Na čelu HŽ - holdinga bit će sadašnji predsjednik Uprave Hrvatskih željeznica Davorin Kobak i u njemu će biti zaposleno oko 200 ljudi. Kalmeta je najavio da će ove godine iz sustava HŽ-a u sklopu poticajnih mjera otići 500 zaposlenih, a konačni cilj je dovesti broj zaposlenih na oko 12 tisuća, kojih je za sada 14.032 ljudi. Prvi čovjek HŽ-a Davorin Kobak najavio je donošenje Nacionalnog programa gradnje i održavanja željezničke infrastrukture, koji bi Sabor, po njegovim riječima, trebao donijeti do kraja godine. U tom bi se programu, kaže Kalmeta, trebala odrediti sredstva od 9,6 milijardi kuna za nova ulaganja u infrastrukturu te pet milijardi kuna za njezino održavanje, u razdoblju od 2007. do 2012. godine. Novinarima su predstavljeni podaci prema kojima je HŽ 2005. godinu završio bez gubitaka, a ove godine proračunski izdaci iz kojih se subvencioniraju troškovi HŽ-ova poslovanja manji su za 12,7 posto ili 230 milijuna kuna u odnosu na prošlu godinu i ta je ušteda usmjerena u investicije u infrastrukturu i prijevozne kapacitete.

Vezane vijesti

'Povezivanje je ključ uspjeha'

'Povezivanje je ključ uspjeha'

Na danas održanom okruglom stolu „Leading Through Connections" u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i tvrtke IBM Hrvatska, potaknuta je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika