08.06.2007. / 19:08
KONGRES
Masovni mediji izgubili utjecaj, potrošači zavladali marketingom
Nakon 50 godina vladavine masovnih medija, televizije, izdavača i telefonskih operatera, na Internetu su zavladali potrošači, zaključeno je na prvom Europskom kongresu o digitalnom marketingu, koji je ovaj tjedan održan u Bruxellesu. Posljednjih je godina online oglašavanje dostiglo svoj vrhunac postižući prihode od 6,9 milijardi dolara na globalnoj razini prošle godine.
Velika Britanija najviše troši na online marketing. Na Veliku Britaniju, Nizozemsku i Dansku otpada 10 posto ukupnih troškova online marketinga.
Agencije za istraživanje tržišta tvrde da potrošači ipak više ne slušaju oglašivače ili medije. Prema podacima agencije Forrester, 40 posto kupaca vjeruje kritikama i prosudbi drugih kupaca na Internetu. Samo pet posto kupaca vjeruje oglasima na Google searchu. Za primjer su dali jednog talijanskog vlasnika hotela koji je izgubio trećinu svog posla i potrošio tisuće eura na takse kako bi mogao odgovoriti na lošu kritiku jednog klijenta hotela na internetskoj stranici.
"Digitalna tehnologija dat će moć proletarijatu i dovesti do revolucije koja je brža i dublja od onih političkih, socijalnih i poslovnih, ali donosi i sasvim nove probleme", kazao je francuski web guru, molekularni biolog i profesor na Tehnološkom Institutu u Massachusettsu Joel de Rosnay.
Britanski novinar i web poduzetnik Andrew Keen smatra da se amaterizma ne treba bojati i da je talent ono što treba današnjoj digitalizaciji. On daje primjer Wikipedije, koja ima milijune amaterskih urednika, a nalazi se na 17. mjestu najtraženijih siteova na Internetu. Nasuprot tome, Britannica.com, koja se temelji na pretplati, a na njoj surađuje 100 dobitnika Nobelove nagrade i više od 4000 stručnjaka, nalazi se na 5128. mjestu po traženosti na Internetu.
Velika Britanija najviše troši na online marketing. Na Veliku Britaniju, Nizozemsku i Dansku otpada 10 posto ukupnih troškova online marketinga.
Agencije za istraživanje tržišta tvrde da potrošači ipak više ne slušaju oglašivače ili medije. Prema podacima agencije Forrester, 40 posto kupaca vjeruje kritikama i prosudbi drugih kupaca na Internetu. Samo pet posto kupaca vjeruje oglasima na Google searchu. Za primjer su dali jednog talijanskog vlasnika hotela koji je izgubio trećinu svog posla i potrošio tisuće eura na takse kako bi mogao odgovoriti na lošu kritiku jednog klijenta hotela na internetskoj stranici.
"Digitalna tehnologija dat će moć proletarijatu i dovesti do revolucije koja je brža i dublja od onih političkih, socijalnih i poslovnih, ali donosi i sasvim nove probleme", kazao je francuski web guru, molekularni biolog i profesor na Tehnološkom Institutu u Massachusettsu Joel de Rosnay.
Britanski novinar i web poduzetnik Andrew Keen smatra da se amaterizma ne treba bojati i da je talent ono što treba današnjoj digitalizaciji. On daje primjer Wikipedije, koja ima milijune amaterskih urednika, a nalazi se na 17. mjestu najtraženijih siteova na Internetu. Nasuprot tome, Britannica.com, koja se temelji na pretplati, a na njoj surađuje 100 dobitnika Nobelove nagrade i više od 4000 stručnjaka, nalazi se na 5128. mjestu po traženosti na Internetu.
Vezane vijesti
Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?
Intel je zbrojio i analizirao globalni internetski promet. Dobiveni rezultati daju sliku rasta interneta i dinamike korištenja određenih usluga.… Više
- Nove IP adrese: kraj anonimnosti na internetu?
- NYT: Iza pojačanih internetskih napada na Iran stoji Obama
- Lozinke za ulaz na stranicu Twittera objavljene on line
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu