Objavljeno u Nacionalu br. 604, 2007-06-12

 

KARIJERA I NOVAC

Triglav i Croatia u ratu za Makedoniju

CROATIA OSIGURANJE odbija Slovencima prodati udio u tvrtki koju je osnovalo s Vardar osiguranjem

ANDREJ KOCIČ I BERISLAV TROGRLIĆ čelni ljudi Triglav osiguranjaANDREJ KOCIČ I BERISLAV TROGRLIĆ čelni ljudi Triglav osiguranjaAndrej Kocič, predsjednik uprave Grupacije Triglav osiguranja izjavio je prilikom predstavljanja poslovanja te tvrtke u Hrvatskoj, da je u skladu politike širenja te tvrtke na tržištu jugoistočne Europe slovenski osiguravatelj kupio većinski udjel makedonskog Vardar osiguranja. Ovom akvizicijom Triglav je stekao i 30 posto udjela Vardar Croatije, zajedničke tvrtke Vardar i Croatia osiguranja koja se u Makedoniji bavi prodajom životnog osiguranja. Kocič je najavio da će ponuditi Croatia osiguranju otkup njezina 70 postotnog udjela. Ivica Žigić, glasnogovornik Croatia osiguranja kazao je međutim, da hrvatski osiguravatelj ne misli prodavati svoj udio: “Croatia osiguranje za sada nije zainteresirano za prodaju svoga udjela bilo kojem kupcu. Naš interes je širenje na makedonsko tržište u neživotnom osiguranju, s obzirom na to da preko tvrtke kćeri prodajemo životna osiguranja. Razmotrit ćemo načine širenja, bilo preko postojeće tvrtke kćeri Vardar Croatije na područje neživotnog osiguranja ili otvaranjem nove tvrtke".

Kocič pak najavljuje da je cilj Triglava ostati na poziciji najvećeg osiguravatelja u jugoistočnoj Europi. "Plan nam je do 2008. postići premiju u iznosu od milijardu eura”, najavio je Kocič. Triglav je 2006. godine ostvario 29,8 milijuna eura čiste dobiti što je premašilo planiranu dobit i prisutan je u svim zemljama bivše Jugoslavije, uz Bugarsku, Rumunjsku, Slovačku i Češku. U svim pojedinim zemljama JI Europe Triglav ima za cilj dohvatiti 10 posto tržišnog udjela. U Hrvatskoj za sada ima 3,8 posto udjela, dok na razini cijele regije koja uključuje uz zemlje bivše Jugoslavije i Albaniju, Makedoniju Rumunjsku i Bugarsku ima 15 posto. Kako je kazao Kocič, svaka tvrtka, ukoliko želi preživjeti u zahtjevnoj tržišnoj utakmici mora se širiti. Objasnio je da se Grupacija usmjerila na tržište JI Europe jer joj je ono blisko zbog povijesno-jezičnih sličnosti. Naglasio je da je hrvatsko tržište jedno od najzanimljivijih Triglavu, budući da Hrvatska bilježi veliku količinu ulaganja u infrastrukturne i građevinske projekte. Berislav Trogrlić, predsjednik uprave hrvatskog dijela Triglav osiguranja kazao je da je strateški plan HRVOJE VOJKOVIĆ, predsjednik uprave Croatia osiguranjaHRVOJE VOJKOVIĆ, predsjednik uprave Croatia osiguranjatvrtke pozicionirati se među pet prvih osiguravatelja u Hrvatskoj: “Cilj nam je u periodu do 2009. povećati tržišni udio za 0,5 do 0,9 posto godišnje”.

Vezane vijesti

Inovativni brokeri u osiguranju sada i u Hrvatskoj

Inovativni brokeri u osiguranju sada i u Hrvatskoj

Danas je u Eurotoweru predstavljen Koban Südvers Group Zagreb d.o.o., član grupacije Koban Südvers Group i WBN-a - Worldwide Broker Network, najvećeg… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika