26.06.2007. / 14:28

Autor: Nina Tomljanović

TURIZAM

Ove sezone više Japanaca u Hrvatskoj

Ove se godine prvi put dogodilo da uoči Dana državnosti agencije nisu izlazile s "last minute" ponudama, jer su sva odredišta u Hrvatskoj i inozemstvu u svim vrstama prijevoza rasprodana puno prije ističe Pukšar, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

Ove godine hrvatske putničke agencije bilježe i do 30 posto veću prodaju aranžmana domaćim putnicima za inozemna i hrvatska odredišta nego 2006. godine. Istodobno se za 10 posto smanjila prodaja aranžmana stranim turistima za Hrvatsku, podaci su današnje konferencije za novinare Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA).

Predsjednik UHPA-e Ivan Pukšar, svojevrsni ''boom'' putovanja domaćih turista, osim blagim porastom standarda hrvatskih građana pojašnjava i mogućnošću obročne otplate aranžmana preko agencija, ali i rasporedom i spajanjem ovogodišnjih praznika, blagdana i školskih praznika.

Ove se godine prvi put dogodilo da uoči Dana državnosti agencije nisu izlazile s "last minute" ponudama, jer su sva odredišta u Hrvatskoj i inozemstvu u svim vrstama prijevoza rasprodana puno prije, ističe Pukšar.

Kao razlog značajnog povećanja putovanja domaćih turista u inozemna ljetovališta, kao što su Tunis, Španjolska, Grčka, Turska i ostale atraktivne destinacije, iz agencija navode značajno, i do 30 posto, smanjenje cijena agencijskih aranžmana u odnosu na prošlu i godine prije. Cijene avio karata, također su niže, a domaće agencije su ''spretno iskoristile'' prazne letove stranih agencija (charter) za pojedine zemlje (Španjolska, Portugal i dr.) iz kojih su turisti došli u Hrvatsku.

Predsjednik UHPA-e kaže da se ovogodišnji pad agencijskih stranih gostiju u Hrvatskoj nastavio od prošle godine, te da je to rezultat previsokih cijena u nekim hrvatskim hotelima i odredištima poput Dubrovnika i Hvara. Agencije su posebno zabrinute padom dolazaka i noćenja njemačkih i britanskih turista, koji su uvijek bili važni agencijski gosti. Pritom iznosi podatak da je ove godine već zabilježen i do 25 posto manji charter promet iz Njemačke, 8 postotni pad noćenja njemačkih turista te 4 postotni pad noćenja britanskih turista. Agencije bilježe također i pad dolazaka gostiju iz Danske, Italije te Francuske.

U Hrvatskoj se ove godine očekuje više Japanaca, budući da je za kolovoz najavljen dolazak četiri chartera iz Tokija u Dubrovnik. Agencije istodobno veseli povećanje dolazaka poljskih, američkih, kanadskih, španjolskih i ruskih turista, što je rezultat značajnog investiranja agencija u obradu tih tržišta, zaključuje Pukšar.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika