26.06.2007. / 14:28
TURIZAM
Ove sezone više Japanaca u Hrvatskoj
Ove se godine prvi put dogodilo da uoči Dana državnosti agencije nisu izlazile s "last minute" ponudama, jer su sva odredišta u Hrvatskoj i inozemstvu u svim vrstama prijevoza rasprodana puno prije ističe Pukšar, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
Ove godine hrvatske putničke agencije bilježe i do 30 posto veću prodaju aranžmana domaćim putnicima za inozemna i hrvatska odredišta nego 2006. godine. Istodobno se za 10 posto smanjila prodaja aranžmana stranim turistima za Hrvatsku, podaci su današnje konferencije za novinare Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA).
Predsjednik UHPA-e Ivan Pukšar, svojevrsni ''boom'' putovanja domaćih turista, osim blagim porastom standarda hrvatskih građana pojašnjava i mogućnošću obročne otplate aranžmana preko agencija, ali i rasporedom i spajanjem ovogodišnjih praznika, blagdana i školskih praznika.
Ove se godine prvi put dogodilo da uoči Dana državnosti agencije nisu izlazile s "last minute" ponudama, jer su sva odredišta u Hrvatskoj i inozemstvu u svim vrstama prijevoza rasprodana puno prije, ističe Pukšar.
Kao razlog značajnog povećanja putovanja domaćih turista u inozemna ljetovališta, kao što su Tunis, Španjolska, Grčka, Turska i ostale atraktivne destinacije, iz agencija navode značajno, i do 30 posto, smanjenje cijena agencijskih aranžmana u odnosu na prošlu i godine prije. Cijene avio karata, također su niže, a domaće agencije su ''spretno iskoristile'' prazne letove stranih agencija (charter) za pojedine zemlje (Španjolska, Portugal i dr.) iz kojih su turisti došli u Hrvatsku.
Predsjednik UHPA-e kaže da se ovogodišnji pad agencijskih stranih gostiju u Hrvatskoj nastavio od prošle godine, te da je to rezultat previsokih cijena u nekim hrvatskim hotelima i odredištima poput Dubrovnika i Hvara. Agencije su posebno zabrinute padom dolazaka i noćenja njemačkih i britanskih turista, koji su uvijek bili važni agencijski gosti. Pritom iznosi podatak da je ove godine već zabilježen i do 25 posto manji charter promet iz Njemačke, 8 postotni pad noćenja njemačkih turista te 4 postotni pad noćenja britanskih turista. Agencije bilježe također i pad dolazaka gostiju iz Danske, Italije te Francuske.
U Hrvatskoj se ove godine očekuje više Japanaca, budući da je za kolovoz najavljen dolazak četiri chartera iz Tokija u Dubrovnik. Agencije istodobno veseli povećanje dolazaka poljskih, američkih, kanadskih, španjolskih i ruskih turista, što je rezultat značajnog investiranja agencija u obradu tih tržišta, zaključuje Pukšar.
Vezane vijesti
14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.
Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više
- U Hrvatsku na more, u Tajland po seks
- Izraelski turisti produžit će turističku sezonu
- Ostojić i Misezhnikov o investicijama i razmjeni znanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu