29.08.2007. / 15:09

Autor: Marijana Zrinjski

ISTRAŽIVANJE U HRVATSKOJ

Hrvatima je najvažnije stvaranje novih radnih mjesta

Djelatnici GfK Grupe, jednog od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje tržišta uoči parlamentarnih izbora u Hrvatskoj istražili su koje teme najviše ističu sami hrvatski građani.

Najvažnijim temama u hrvatskoj javnosti smatra se stvaranje novih radnih mjesta. Taj problem ističe čak 91 posto ljudi u Hrvatskoj dok važnost gospodarskog razvoja te općenito poboljšanje standarda građana vrlo važnim smatra 87 posto hrvatskog stanovništva. Problem korupcije je vrlo važan za 80 posto njih, a u nešto manjem postotku ocjenjuju i važnost problema zdravstva. Cjelovito rješenje pitanja penzija vrlo je važno za više od 71 posto njih, a zaštitu okoliša važnom smatra 64 posto ljudi. Problematika turizma bitna je za 64 posto ljudi, 52 posto njih obraća veliku pažnju na osiguranje svih vidova energije, a 47 posto njih je zabrinuto radi dugoročne demografske politike.

Privatizacija preostalih državnih poduzeća nekako je najmanje važna građanima Sjeverne Hrvatske (samo 25 posto), pa i Dalmacije (31 posto), a najviše u Istri (45 posto) kao i naseljima od 2 do 100 tisuća stanovnika. Za pripreme Hrvatske za ulazak u EU brine se prosječno oko 35 posto dok ulazak pripreme za ulazak u NATO zabrinjava samo 29 posto osoba. Rješavanje problema sa Slovenijom izrazito važnim smatra 31 posto ljudi, a rješavanje pitanja s BIH izrazito je važno tek za 29 posto građana. Pitanje odnosa sa Srbijom smatra izrazito bitnim 23 posto građana.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika