Objavljeno u Nacionalu br. 624, 2007-10-30

Autor: Ante Mihić

TREND

Lavazzin kalendar za 2008. godinu

Renomirani talijanski proizvođač espresso kave Lavazza nedavno je u Parizu predstavio šesnaesto izdanje svog kalendara za 2008. Kalendar za 2008. potpisuje mladi škotski fotograf Finlay MacKay, čija je kampanja za Diesel “Work Hard” višestruko nagrađena na festivalu u Cannesu. Pod geslom “Najveličanstvenije espresso iskustvo” krije se šest vrhunskih fotografija smještenih u bajkovite ambijente kraljevskih dvorova, a u središtu pozornosti nalazi se šest kraljica - otmjenih, nezainteresiranih aristokratkinja kojima pažnju može pobuditi jedino šalica mirisnog Lavazzina espressa.

Informacije: www.lavazza.com

Vezane vijesti

Kava smanjuje rizik od smrti

Kava smanjuje rizik od smrti

Starije osobe koje piju nekoliko šalica kave na dan manje su u opasnosti od smrti u idućih 14 godina, nego njihovi vršnjaci koji izbjegavaju kavu,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika