Objavljeno u Nacionalu br. 624, 2007-10-30
Plakat za kampanju MUP-a Reklamni plakat što ga je agencija Maximus DDB napravila za MUP-ovu kampanju o sigurnosti u vožnji proglašen je najbolje dizajniranim uličnim plakatom u kategoriji billboarda. Za godišnju nagradu Outward 2007, koju sedmu godinu organizira tvrtka outdoor akzent, kandidirano je 68 plakata u pet kategorija. Dizajnerski studio Bruketa i Žinić osvojio je nagradu u kategoriji city light, dok je kategoriji megaboard pobijedila agencija Publicis s plakatom “Mali zeleni“ za pivo Heineken.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu