12.06.2008. / 11:30

Autor: Tanja Molvarec

Hrvatska udruga za odnose s javnošću

Posebno priznanje dodijeljeno Željku Rohatinskom i Vlatki Škorić

"Ovogodišnji nominirani i nagrađeni projekti utjelovljuju izvrsnost i kreativnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih aktivnosti koje Grand PRix vrednuje", rekla je Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a

Jučer se održala nagrada Grand Prix za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću a posebno priznanje za komunikatora godine dodijeljeno je Željku Rohatinskom, guverneru HNB-a. Kao čelnik jedne od najvažnijih institucija u državi, dr. Rohatinski svojim jasnim, preciznim i nekompromisnim načinom komunikacije i u najtežim odlukama dokazuje da se složene i važne informacije mogu prenijeti jednostavno zbog čega je zaslužio poštovanje komunikacijskih stručnjaka, stoji u priopćenju Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

"Ovogodišnji nominirani i nagrađeni projekti utjelovljuju izvrsnost i kreativnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih aktivnosti koje Grand PRix vrednuje. Čestitam svima koji su pokazali veliki entuzijazam i kvalitetan pristup radu te prijavili svoje radove i tako doprinijeli razvoju struke u Hrvatskoj", izjavila je Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a.

Jednoglasnom odlukom žirija kojemu je pristiglo 38 prijava, dodijeljeno je i posebno priznanje Vlatki Škorić, voditeljici korporativnih komunikacija Hrvatskih željeznica za razvoj odnosima s javnosti na regionalnoj i nacionalnoj razini.

Ostale nagrade su dodijeljene u šest kategorija. U kategoriji odnosi s javnošću u državnoj i regionalnoj upravi i lokalnoj samoupravi nagradu je osvojila Javna ponuda dionica Hrvatskog telekoma. Projekt Proširenja registra dobrovoljnih darivatelja koštan srži i osnivanje Zaklade Ana Rukavina dobio je nagradu u kategoriji nevladinog sektora. Za poslovni sektor u kategoriji velikih tvrtki od tisuću zaposlenih na više nagradu je primio Proljetni iskorak Adris Grupe.

AZ društvo za upravljanje obveznim mirovinskim fondom i Premisa osvojilo je nagradu za istraživanje o stavovima o mirovini u kategoriji komunikacije za male i srednje tvrtke.

Nagradu u kategoriji za odnose s javnošću u internoj komunikaciji dobio je T-mobile za kampanju Blizu korisniku. L'Oréal Adria i Millenium promocija su dobili nagradu za projekt stipendiranja "Za žene u znanosti" u kategoriji društveno odgovornog poslovanja.

Vezane vijesti

'Luka Ritz je simbol borbe protiv nasilja'

'Luka Ritz je simbol borbe protiv nasilja'

Učenice osnovne i srednje škole Ivona Farkaš i Klara Đurkin dobitnice su ovogodišnje nagrade Luka Ritz za promicanje tolerancije i škole bez nasilja,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika