Objavljeno u Nacionalu br. 667, 2008-08-25

Autor: Ante Mihić

Trend

Moćni Opelov SUV konzervativnog dizajna namijenjen modernim pustolovima

Na desetodnevnom testu imali smo Opel Antaru 2.2 CDTi, Opelovo vozilo u SUV segmentu s kojim je njemački proizvođač nastavio prodaju vozila s pogonom na sva četiri kotača. Antara se ističe svježim i modernijim dizajnom, te se unatoč relativno malom prtljažnom prostoru pokazala kao idealan automobil za dulja putovanja. S obzirom na to da Antara teži gotovo dvije tone, pruža odlične vozne osobine. Automobil se odlično snalazi na svim podlogama a osjećaj u vožnji je gotovo savršen. Antara razvija odličnu putnu brzinu, a automatski mjenjač koji je bio ugrađen u testni model idealno je rješenje za gradsku gužvu. Potrošnja se na testu kretala između 10 litara na otvorenoj cesti i 14 litara u gradskim uvjetima. Potrošnja se na prvi pogled čini velika, ali za taj automobil s motorom od 150 konjskih snaga ne treba očekivati više. Testni je automobil bio opremljen najbogatijim paketom u koji spadaju i prednji i stražnji parkirni senzori, kožnata sjedala s funkcijom grijanja i hlađenja, xenon farovi, automatski klima-uređaj i automatski mjenjač s mogućnošću manualnog mijenjanja. Jedina zamjerka automobilu može biti cijena, koja za testirani model s paketom opreme Cosmo iznosi oko 42.000 eura. Cijena nije mala, ali s obzirom na to da je Opel najuspješnija automobilska marka u Hrvatskoj, ne sumnjemo da će Antara naći svoje kupce.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika