Objavljeno u Nacionalu br. 681, 2008-12-02

Autor: Maja Profuntar

Salon

Leonarda Boban gora nego obično

LEONARDA BOBAN S MODELIMA Nova kolekcija prikazana na prvom danu Fashion Weeka daleko je od zabavnih i odvažnih linija kakve je nekoć kreiralaLEONARDA BOBAN S MODELIMA Nova kolekcija prikazana na prvom danu Fashion Weeka daleko je od zabavnih i odvažnih linija kakve je nekoć kreiralaRevijom Leonarde Boban prošlog je tjedna otvoren zagrebački Fashion Week, 10-dnevna modna manifestacija u organizaciji menadžerice Suzy Josipović. Najkraći opis nove kolekcije bio bi: ništa novo, samo gore od uobičajenog. Uz svoje prepoznatljive šarene haljine s cvjetnim uzorkom, koje iz sezone u sezonu jedva da pokazuju ikakav napredak, dizajnerica je na pistu poslala i niz krajnje diskutabilnih modela.

Tako je Stefany Hohnjec prošetala u staromodnoj crveno-bijeloj haljini s otisnutim uzorkom spirala i porubom od smeđe čipke, a cijela je kombinacija bila zaokružena jaknicom od plavoljubičastog šantunga demodiranog ravnog kroja i s čudnovatim prorezima na bokovima, koja izgleda kao da je izvučena iz kataloga za prodaju konfekcije s kraja osamdesetih. Slična jakna pojavila se i u blijedoružičastoj varijanti, sparena s predugačkim ružičastim hlačama od lana te topom od jarkocrvene čipke. Niz demodiranih modela koji nastoje izgledati kao vintage dopunjen je kompletom za poslovne žene koju Leonarda Boban vidi u smeđem rebrastom samtu, od kojeg je izrađen sako s jednostrukim kopčanjem i neshvatljive cargo-hlače s 3/4 nogavicama. Svi modeli bili su opremljeni očekivanim napadnim nakitom i torbicama, također iz linije Leonarda L., a sam make-up i frizure bili su osmišljeni tako da manekenke izgledaju kao Leonardini klonovi.

Iako se razvikana modna imena u pravilu čuvaju za zadnje dane, dok se na početku predstavljaju mladi i neafirmirani dizajneri, modeli Leonarde L. osigurali su dobar odaziv publike čak i u poslovično slabo posjećenom prvom danu. Osobita je gužva bila u prvim redovima, gdje su se okupili domaći modni znalci i oni koji se takvima smatraju. Na humanitarnoj aukciji koja je uslijedila nakon revije, a za koju je Leonarda Boban darovala svih 20 prikazanih modela s pripadajućim accessoiresom, rasprodano je njih čak 18, a neki su prodani i unaprijed. Humanitarna akcija “Hrabro srce”, koja financijski pomaže obiteljima s teško oboljelom djecom, tako je potpomognuta s 90-ak tisuća kuna, što znači da je prosječna cijena jednog modela bila oko 5 tisuća kuna.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika