22.08.2002. / 00:00
Velika multinacionalna kompanija za proizvodnju čokolade “Kadbury” ispričala se indijskoj javnosti zbog svoje nedavne reklame za svoju čokoladu “Temptations”, jer se u reklami na neozbiljan način govorilo i o problemu Kašmira, podijeljenog područja, oko kojeg se spore Indija i Pakistan. Na reklami su objavljene fotografija čokolade, te karta Kašmira, a ispod toga je bio natpis “Oboje su odviše dobri da bi se dijelili”. Neki indijski nacionalisti su javno prosvjedovali protiv reklame, tvrdeći da se u reklami zloupotrebljavaju žrtve za Kašmir poginulih indijskih vojnika za reklamiranje jedne slastice.
Vezane vijesti
Mars povećava udio certificiranog kakaa u svojoj proizvodnji
Kompanija Mars, jedan od vodećih svjetskih proizvođača čokolade objavljuje da je u samo tri godine postigao značajan napredak u ispunjavanju… Više
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu