18.06.2009. / 14:33

Autor: Nacionalova redakcija

Mmd nastavlja širenje u jugoistočnoj Europi

Dugoročni cilj Mmd-a je fokus na izgradnju odnosa s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) te odnos s investitorima kako se globalno gospodarstvo bude oporavljalo od posljedica krize

James GunnJames GunnMmd, vodeća međunarodna konzultantska mreža specijalizirana za korporativne komunikacije, odnose s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) i odnose s javnošću u Jugoistočnoj Europi, nastavlja ostvarivati izvrsne poslovne rezultate i povećavati broj klijenata tokom prve polovine 2009. godine unatoč izazovima globalnog gospodarstva.

Mmd svjedoči obećavajućem rastu poslovanja u Jugoistočnoj Europi. U Hrvatskoj je u siječnju Mmd postao partner za odnose s javnošću mobilnog operatera Tele2. Uloga Mmd-a uključuje osmišljavanje i implementaciju kampanja korporativnog komuniciranja i podrške razvoju branda dajući novu dimenziju telekomunikacijskim uslugama.

Uspješnost Mmd ureda u Hrvatskoj očituje se i u uspješno odrađenim projektima iz sektora odnosa s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) za dvije internacionalne farmaceutske tvrtke.

Uz to, nastavno na uspješnu dugogodišnju suradnju, Henkel je još jednom imenovao hrvatski ured Mmd-a svojim konzultantom za korporativne komunikacije i odnose s medijima. Inovativan i kreativan pristup Mmd-a također se pokazao kao dobitna kombinacija i osigurao povjerenje Henkela i u pružanje podrške razvoju i pozicioniranju Henkelovih robnih marki.

Postavši komunikacijskim konzultantom japanskog proizvođača elektronike Panasonica, hrvatski ured Mmd-a proširio je svoj portfelj klijenta vodećih globalnih ICT tvrtki učvršćujući svoju poziciju vodećeg konzultanta u ICT industriji.

U Srbiji od siječnja ove godine, timovi specijalizirani za odnose s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) te odnosima s javnošću osvojili su brojne nove klijente. Rad s novim klijentima uključuje lobiranje za austrijsku građevinsku tvrtku PORR, komunikaciju s investitorima prilikom preuzimanja tvrtke za proizvodnju i distribuciju čipsa Marbo te podršku razvoju branda farmaceutske tvrtke Bayer.

Mmd ured u Sloveniji je u siječnju ove godine nakon dobivanja projekta na natječaju organizirao uspješno predstavljanje lijeka za pretilost Alli farmaceutske tvrtke GlaxoSmithKline. Uspješnost poslovanja Mmd-a u prvoj polovini 2009. godine prepoznao je 'The Holmes Report', jedno od najpoznatijih neovisnih europskih glasila za odnose s javnošću imenovavši Mmd najboljim komunikacijskim konzaltingom u području odnosa s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) u Europi, Bliskom Istoku i Africi za 2008/2009. godinu.

Komentirajući nove poslovne uspjehe u regiji, James Gunn regionalni direktor Mmd-a za Jugoistočnu Europu izjavio je: „Izuzetno nam je drago što smo uspjeli osvojiti povjerenje tako važnih klijenata u ovako izazovnim vremenima. Osvajanje povjerenja novih klijenta pokazuje da i u izazovnim uvjetima postoji potencijal rasta pružanja usluga korporativnih komunikacija diljem Jugoistočne Europe“.

Dugoročni cilj Mmd-a prema regionalnom direktoru Jamesu Gunnu daljnji je fokus na izgradnju odnosa s interesnim skupinama i državnim institucijama (public affairs) te odnos s investitorima kako se globalno gospodarstvo bude oporavljalo od posljedica krize. Otvaranje novih ureda u Jugoistočnoj Europi ide prema planu, a trebalo bi završiti krajem 2010. godine.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika