14.05.2004. / 00:00
“SONY” PREDSTAVIO NOVU MARKETINŠKU KAMPANJU
Vodeća tvrtka u proizvodnji audio i video komunikacijske te informatičke tehnologije “Sony” je u četvrtak u zagrebačkom klubu “Aquarius” održala promociju svoje marketinške kampanje. Predstavništvo “Sony Hrvatska” je posjetitelje upoznalo s programom koji je putem nagradne igre povezan sa Svjetskim nogometnim prvenstvom Euro 2004. Naime, u svim prodavaonicama tehničke opreme u Hrvatskoj, svaki kupac Sony proizvoda u vrijednosti od najmanje 400 kuna, sudjeluje u nagradnoj igri “Sony Arena”. Kako je cijeli marketinški pothvat povezan s nogometom, tvrtka Sony će također i organizirati zajedničko praćenje utakmica na otvorenim prostorima. Tako će i nagradna igra trajati 45 dana, odnosno od 15.05. – 30.06. Za sve sudionike je osigurano 40.004 nagrada poput kamera, digitalnih fotoaparata, putovanja u zemlju pobjednicu Eura 2004., a najatraktivnija je zasigurno automobil Peugeot 307 CC.
Vezane vijesti
Izgubljeni kompas japanskih pionira
Bilance ovih elektronskih koncerna koji su nekad bilježili rekordnu dobit, danas se čitaju kao romani strave i užasa: Panasonic računa s gubitkom od… Više
- Sony ukida 10.000 radnih mjesta do kraja godine
- Zakupci odlaze iz šoping-centra Cvjetni
- INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu