14.05.2004. / 00:00

Autor: Lidija Benjak

HRBATSKA

"SONY" PREDSTAVIO NOVU MARKETINŠKU KAMPANJU

“SONY” PREDSTAVIO NOVU MARKETINŠKU KAMPANJU

Vodeća tvrtka u proizvodnji audio i video komunikacijske te informatičke tehnologije “Sony” je u četvrtak u zagrebačkom klubu “Aquarius” održala promociju svoje marketinške kampanje. Predstavništvo “Sony Hrvatska” je posjetitelje upoznalo s programom koji je putem nagradne igre povezan sa Svjetskim nogometnim prvenstvom Euro 2004. Naime, u svim prodavaonicama tehničke opreme u Hrvatskoj, svaki kupac Sony proizvoda u vrijednosti od najmanje 400 kuna, sudjeluje u nagradnoj igri “Sony Arena”. Kako je cijeli marketinški pothvat povezan s nogometom, tvrtka Sony će također i organizirati zajedničko praćenje utakmica na otvorenim prostorima. Tako će i nagradna igra trajati 45 dana, odnosno od 15.05. – 30.06. Za sve sudionike je osigurano 40.004 nagrada poput kamera, digitalnih fotoaparata, putovanja u zemlju pobjednicu Eura 2004., a najatraktivnija je zasigurno automobil Peugeot 307 CC.

Vezane vijesti

Izgubljeni kompas japanskih pionira

Izgubljeni kompas japanskih pionira

Bilance ovih elektronskih koncerna koji su nekad bilježili rekordnu dobit, danas se čitaju kao romani strave i užasa: Panasonic računa s gubitkom od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika