09.11.2009. / 20:03
"Podravka" počinje proizvodnju paštete u SAD-u
"Zbog velika zanimanja američkih potrošača za taj proizvod odlučili smo organizirati njegovu proizvodnju u SAD-u", ističe se u priopćenju
Podravka započinje sa proizvodnjom i na američkom tluVodeća hrvatska prehrambena tvrtka "Podravka" u četvrtak će službeno početi proizvodnju kokošje paštete po svojoj originalnoj recepturi i prepoznatljivu brandu, u Richmondu u američkoj saveznoj državi Michiganu, priopćilo je u ponedjeljak "Podravkino" predstavništvo u New Yorku.
Na otvorenju proizvodnje "Podravkine" paštete u tvrtki Giovanni Appetizing Foods u Richmondu bit će nazočna i hrvatska veleposlanica u SAD-u Kolinda Grabar-Kitarović.
Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) zabranila je prije nekoliko godina zbog zaraznih bolesti uvoz proizvoda s kokošjim i goveđim mesom iz svih europskih zemalja, pa tako i "Podravkine" kokošje paštete.
Amerikanci traže Podravkinu paštetu
"Zbog velika zanimanja američkih potrošača za taj proizvod odlučili smo organizirati njegovu proizvodnju u SAD-u", ističe se u priopćenju.
S obzirom na dugogodišnje iskustvo u proizvodnji i traženu visoku razinu kakvoće za partnera je izabrana tvrtka Giovanni Appetizing Foods, sa sjedištem u Richmondu u Michiganu.
Tim projektom "Podravka" proširuje široku lepezu svojih proizvoda na američkom i kanadskom tržištu, što će pridonijeti povećanju prodaje, odnosno izvoza. Hrvatska tvrtka izvozi na tržište SAD-a i Kanade već dulje od 15 godina, a zbog širenja poslovanja od 2005. ima i svoje predstavništvo u New Yorku.
Najviše se izvozi Vegeta, ali zastupljene su sve važnije skupine proizvoda, poput juha, mesnih proizvoda, dječje hrane, povrća, džemova, slastica i drugog. Godišnji izvoz Vegete nadmašuje 1400 tona, a slijede mesne konzerve i juhe.
Kvalitetni proizvodi nalaze svoje kupce
"Podravkini" proizvodi se prodaju u svim većim gradovima SAD-a i Kanade, a s marketinškom kampanjom na američkim TV kanalima Food Network i PBS Vegeta sve više ulazi u američke domove.
"Podravkini" proizvodi nisu najjeftiniji na tržištu, ali kupci prepoznaju kvalitetu pa prodaja stalno raste na godišnjoj razini.
Popularnost Hrvatske kao turističkog odredišta u SAD-u pridonosi i prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda, uključivo i "Podravkine".
Ona je jedina hrvatska tvrtka koja proizvodi u Americi, ali ambicije ne završavaju s kokošjom paštetom jer se 2010. planira pokrenuti proizvodnja novih proizvoda prilagođenih tom zahtjevnom tržištu, najavljuju iz newyorškog predstavništva tvrtke.
Proizvodnja u SAD-u česta je praksa velikih prehrambenih korporacija iz Europe, Azije i Južne Amerike zastupljenih na američkom tržištu, posebno kad je riječ o mesnim prerađevinama i sličnim proizvodima za koje postoje brojna ograničenja za uvoz u SAD.
Vezane vijesti
Podravka organizira e-learning konferenciju
"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više
- Pravomoćno oslobođeni Šestak, Marinac i Šket
- Štimac i Mršić na čelu Podravke
- Jurčić podnio ostavku na mjesto šefa NO Podravke
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu