01.07.2010. / 09:40
Vidošević: Sigurna budućnost je u razvoju turizma termalnih voda
''Hrvatska danas nema vrhunske elitne turističke objekte, a turistički elitizam treba razvijati na prostoru gdje sezona traje cijele godine'', istaknuo je Vidošević
Na prezentaciji u HGK bilo je dosta zainteresiranih''Najveći prihodi u hrvatskom turizmu dolaze s Jadrana no sezona traje kratko stoga je prostor te sigurna budućnost u razvoju turizma termalnih voda, koji traje cijele godine. Prednost Krapinsko-zagorske županije je prvenstveno njen položaj jer se nalazi na mjestu gdje je koncentrirano 30 posto hrvatske populacije te visokog društvenog proizvoda i potrošnje.'' , istaknuo je Nadan Vidošević, predsjednik HGK danas, 30. lipnja, na javnoj prezentaciji turističkih promidžbenih materijala Krapinsko- zagorske županije, dodavši kako
''Hrvatska danas nema vrhunske elitne turističke objekte, a turistički elitizam treba razvijati na prostoru gdje sezona traje cijele godine.''
Predsjednik HGK Nadan Vidošević naglasio je važnost zajedničkog djelovanja institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji jer one županije koje su to postigle ostvaruju najveće stope rasta.
Predstavljene su mini brošura „Bajka na dlanu", image brošura Zagorje - Bajka na dlanu te Zagorje - Agroturizam i Babičini kolači. Predstavljanje se održalo u Vijećnici Hgk, organizaciji Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije i Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije
Zagorje prolazi fazu izgrađivanja vlastite prepoznatljivosti na hrvatskom i europskom turističkom tržištu, stoga se željelo predstaviti krapinsko-zagorsku turističku destinaciju, pružiti osnovne podatke i mogućnosti njenih kapaciteta, proizvoda i usluga, ali i promovirati Krapinsko-zagorsku županiju u vodeću destinaciju kontinentalnog turizma Hrvatske.
Predsjednik ŽK Krapina Ivica Cerovečki naglasio je da Krapinsko-zagorska županija ima značajne komparativne prednosti za razvoj kontinentalnog turizma, ali i tvrtke koje su tradicionalno među najboljim tvrtkama prerađivačke industrije. Osnova su županijskog turizma toplice sa suvremenim sadržajem, a uz njih se razvija i seoski turizam, kao i vinarstvo s priznatim i nagrađivanim vinima, naglasio je Cerovečki.
Župan Krapinsko-zagorske županije Siniša Hajdaš Dončić naglasio je da županija ima što ponuditi ne samo hrvatskom nego i europskom turističkom tržištu. Turizam može pridonijeti većim prihodima županije, ali i supstituirati radno-intenzivne industrije. Istaknuo je kako je potrebno napraviti određeni iskorak u stvaranju višednevne turističke destinacije, da je u planu proširenje turističkih kapaciteta i povećanje broja turističkih ležaja (osobito u Tuheljskim i Stubičkim toplicama), kojih je sada u županiji 1700, te kako valja razvijati kongresni i zdravstveni turizam.
V. d. direktorice Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Ksenija Tomić govorila je o specifičnosti zagorske turističke ponude te selektivnim oblicima turizma u ruralnoj turističkoj destinaciji, koja razvija povijesno-kulturni, vjerski, ruralni i zdravstveno-rekreacijski turizam.
Zamjenica krapinsko-zagorskog župana Sonja Borovčak predstavila je manifestaciju te knjigu recepata „Babičini kolači", kao i mogućnost brendiranja Zagorja putem gastronomsko-turističke manifestacije.
Direktor konzorcija Ruralis Robert Baćac govorio je o agroturizmu kao vrijednom i specifičnom turističkom proizvodu, koji se naslanja na poljoprivrednu baštinu i proizvodnju te u turističkoj ponudi daje jedinstvene i vrhunske proizvode hrane i pića te ekskluzivna mjesta za odmor.
Na prezentaciji je održana i degustacija pobjedničkih kolača sa županijskih natjecanja (u Pregradi, Humu na Sutli, Sv. Križu Začretju i Radoboju) te vrhunskih vina Vinarije Vinski vrh (brend Libertin), a doživljaj ugođaja Zagorja upotpunjen je zvucima glazbe Tomislava Golubana, umjetnika nagrađenog ovogodišnjim Porinom za skladbu Libertin.
Vezane vijesti
14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.
Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više
- U Hrvatsku na more, u Tajland po seks
- Izraelski turisti produžit će turističku sezonu
- Ostojić i Misezhnikov o investicijama i razmjeni znanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu