01.07.2010. / 09:40

Autor: Nacionalova redakcija

Vidošević: Sigurna budućnost je u razvoju turizma termalnih voda

''Hrvatska danas nema vrhunske elitne turističke objekte, a turistički elitizam treba razvijati na prostoru gdje sezona traje cijele godine'', istaknuo je Vidošević

Na prezentaciji u HGK bilo je dosta zainteresiranihNa prezentaciji u HGK bilo je dosta zainteresiranih''Najveći prihodi u hrvatskom turizmu dolaze s Jadrana no sezona traje kratko stoga je prostor te sigurna budućnost u razvoju turizma termalnih voda, koji traje cijele godine. Prednost Krapinsko-zagorske županije je prvenstveno njen položaj jer se nalazi na mjestu gdje je koncentrirano 30 posto hrvatske populacije te visokog društvenog proizvoda i potrošnje.'' , istaknuo je Nadan Vidošević, predsjednik HGK danas, 30. lipnja, na javnoj prezentaciji turističkih promidžbenih materijala Krapinsko- zagorske županije, dodavši kako

''Hrvatska danas nema vrhunske elitne turističke objekte, a turistički elitizam treba razvijati na prostoru gdje sezona traje cijele godine.''

Predsjednik HGK Nadan Vidošević naglasio je važnost zajedničkog djelovanja institucija u Krapinsko-zagorskoj županiji jer one županije koje su to postigle ostvaruju najveće stope rasta.

Predstavljene su mini brošura „Bajka na dlanu", image brošura Zagorje - Bajka na dlanu te Zagorje - Agroturizam i Babičini kolači. Predstavljanje se održalo u Vijećnici Hgk, organizaciji Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije i Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije

Zagorje prolazi fazu izgrađivanja vlastite prepoznatljivosti na hrvatskom i europskom turističkom tržištu, stoga se željelo predstaviti krapinsko-zagorsku turističku destinaciju, pružiti osnovne podatke i mogućnosti njenih kapaciteta, proizvoda i usluga, ali i promovirati Krapinsko-zagorsku županiju u vodeću destinaciju kontinentalnog turizma Hrvatske.

Predsjednik ŽK Krapina Ivica Cerovečki naglasio je da Krapinsko-zagorska županija ima značajne komparativne prednosti za razvoj kontinentalnog turizma, ali i tvrtke koje su tradicionalno među najboljim tvrtkama prerađivačke industrije. Osnova su županijskog turizma toplice sa suvremenim sadržajem, a uz njih se razvija i seoski turizam, kao i vinarstvo s priznatim i nagrađivanim vinima, naglasio je Cerovečki.

Župan Krapinsko-zagorske županije Siniša Hajdaš Dončić naglasio je da županija ima što ponuditi ne samo hrvatskom nego i europskom turističkom tržištu. Turizam može pridonijeti većim prihodima županije, ali i supstituirati radno-intenzivne industrije. Istaknuo je kako je potrebno napraviti određeni iskorak u stvaranju višednevne turističke destinacije, da je u planu proširenje turističkih kapaciteta i povećanje broja turističkih ležaja (osobito u Tuheljskim i Stubičkim toplicama), kojih je sada u županiji 1700, te kako valja razvijati kongresni i zdravstveni turizam.

V. d. direktorice Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije Ksenija Tomić govorila je o specifičnosti zagorske turističke ponude te selektivnim oblicima turizma u ruralnoj turističkoj destinaciji, koja razvija povijesno-kulturni, vjerski, ruralni i zdravstveno-rekreacijski turizam.

Zamjenica krapinsko-zagorskog župana Sonja Borovčak predstavila je manifestaciju te knjigu recepata „Babičini kolači", kao i mogućnost brendiranja Zagorja putem gastronomsko-turističke manifestacije.

Direktor konzorcija Ruralis Robert Baćac govorio je o agroturizmu kao vrijednom i specifičnom turističkom proizvodu, koji se naslanja na poljoprivrednu baštinu i proizvodnju te u turističkoj ponudi daje jedinstvene i vrhunske proizvode hrane i pića te ekskluzivna mjesta za odmor.

Na prezentaciji je održana i degustacija pobjedničkih kolača sa županijskih natjecanja (u Pregradi, Humu na Sutli, Sv. Križu Začretju i Radoboju) te vrhunskih vina Vinarije Vinski vrh (brend Libertin), a doživljaj ugođaja Zagorja upotpunjen je zvucima glazbe Tomislava Golubana, umjetnika nagrađenog ovogodišnjim Porinom za skladbu Libertin.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika