22.07.2010. / 12:04

Autor: Nacionalova redakcija

Akvizicija od 26 milijuna eura: Todorić prodaje Mediju i 49 posto Zagrebplakata

Vrijednost investicije kojom bi Francuzi dobili najveći dio tržišta vanjskog oglašavanja u Zagrebu iznosi oko 26 milijuna eura što je 80-ak milijuna kuna više od 209 milijuna kuna, koliko je Agrokor platio Mediju

Ivica TodorićIvica TodorićAgrokor prodaje splitsku tvrtku Media, čija je najveća vrijednost vlasništvo 49 posto udjela u Zagrebplakatu, potvrdili su jučer iz Agrokora. Iz Todorićeve kompanije već su najavljivali kako će se rješavati svega što nije "core business" kompanije, tako da je prodaja Medije, koja je u Agrokorovu portfelju dvije godine, posve očekivana, piše Večernji list. Za Zagrebplakat suglasnost će morati dati i Zagrebački holding, koji je njegov većinski vlasnik.

Kao glavni kupac spominje se francuska tvrtka JCDecaux, koja je vlasnik najveće domaće tvrtke za vanjsko oglašavanje Europlakata.

Vrijednost investicije kojom bi Francuzi dobili najveći dio tržišta vanjskog oglašavanja u Zagrebu iznosi oko 26 milijuna eura što je 80-ak milijuna kuna više od 209 milijuna kuna, koliko je Agrokor platio Mediju.

JCDecaux vodeća je svjetska kompanija u postavi urbane opreme i vanjskom oglašavanju te najveći operater vanjskog oglašavanja u Europi. Svakodnevno dopire do više od 150 milijuna ljudi u cijelom svijetu, a u 2009. ostvario je konsolidirani prihod od 2,67 mlrd. dolara, što ga svrstava u vodeću europsku kompaniju.

Vezane vijesti

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Koncern Agrokor počinje pripremati uvjetnu javnu ponudu dioničarima za kupnju slovenskog trgovačkog lanca Mercator, piše Poslovni dnevnik. Ovo je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika