12.10.2010. / 19:25

Autor: Hina

SAD i dalje zemlja s najboljim brandom, Njemačka pretekla Francusku

Najveći pomak na ljestvici ove je godine zabilježila Kina, skočivši s prošlogodišnjeg 41. na 14. mjesto

Amerika dio branda temelji i na ObamiAmerika dio branda temelji i na ObamiSjedinjene Države zadržale su vodeću poziciju na ljestvici 50 zemalja kao zemlja s najboljim globalnim imidžom, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje Instituta GfK.

Rezultati istraživanja o međunarodnom imidžu 50 zemalja pokazali su da je SAD drugu godinu zaredom zadržao prvo mjesto kao zemlja s najboljim općim brendom, priopćio je sjevernoamerički odjel instituta GfK.

U kategorijama odgovornosti za svjetski mir SAD je pak zauzeo 21. a u zaštiti okoliša 26. mjesto, upozorava Simon Anholt, autor istraživanja i savjetnik brojnih vlada.

Francuska je na ljestvici općeg imidža zauzela treće mjesto, zamijenivši mjesta s Njemačkom. Na četvrtom je mjestu Velika Britanija a na petom Japan.

Među vodećih deset najveće su promjene u plasmanu zabilježile južnoeurpske zemlje. Tako Španjolska više nije među prvih deset, dok je Italija pretekla Kanadu i zauzela sedmo mjesto, stoji u priopćenju GfK.

Najveći pomak na ljestvici ove je godine zabilježila Kina, skočivši s prošlogodišnjeg 41. na 14. mjesto.

„Nakon prošlogodišnjeg ogromnog skoka Sjedinjenih Država i njihovog uzleta na vodeću poziciju na ljestvici zahvaljujući izboru predsjednika Obame situacija je u ovoj godini ostala relativno stabilna", zaključio je Anholt.

„Međutim, neizvjesna globalna gospodarska klima u kombinaciji s financijskim paketima pomoći, prirodnim katastrofama i građanskim nemirima urodili su zanimljivim promjenama, osobito među južnoeuropskim zemljama", dodao je.

U globalnom istraživanju koje je provedeno u srpnju i kolovozu 50 zemalja ocjenjeno je u šest kategorija, uključujući izvoz, sustav upravljanja, kulturu, ljude, turizam, te imigraciju i investiranje.

Vezane vijesti

'Povezivanje je ključ uspjeha'

'Povezivanje je ključ uspjeha'

Na danas održanom okruglom stolu „Leading Through Connections" u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i tvrtke IBM Hrvatska, potaknuta je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika