13.10.2010. / 17:05

Autor: Nacional.hr

Ljubavi, svi smo mi pederi: Kako je Jelena Karleuša očitala bukvicu Srbendama

Nacional.hr u cijelosti prenosi komentar Jelene Karleuše, bez 'prijevoda' i bilo kakve druge intervencije

Jelena Karleuša, popularna srpska turbo folk pjevačica i jedna od 'gay ikona' u toj zemlji, napisala je u beogradskom Kuriru kolumnu o nasilju i velikim neredima što su izbili na beogradskim ulicama povodom Parade ponosa. Uz dozvolu Kurira, Nacional.hr u cijelosti prenosi komentar Jelene Karleuše, bez 'prijevoda' i bilo kakve druge intervencije:

Svi smo mi pederi

Koristiću svakodnevni rečnik da bi me svi dobro razumeli. Uvijenim, komplikovanim rečima i praznom demagogijom ništa neću postići.

Znači, brate, direkt u glavu!

Održana je Parada ponosa. Svi ste videli šta se desilo.

Počeću pitanjima - Dokle će milioni Srba da puštaju šaku govana da od nas prave divljake i budale? HMM? Dokle će bagra biti glasna i jasna, a mi mutav narod? Dokle će nam huligani razbijati grad i napadati one koji IMAJU LJUDSKO PRAVO DA ŠETAJU? Dokle će razbijati glave našim policajcima? I dok raznim imbecilima u Skupštini Betoven i Šopen pevaju i sviraju „na noge", Srbija JE NEMA! Dokle?

Zašto ih ne volite?

Ej, okej je to što mnogi od vas ne vole pedere i ne podržavaju Paradu ponosa. Ali i nije okej, baš da vam kažem. Zašto ne volite pedere? To je isto kao da kažete da ne volite crnce, ili muslimane, ili budističke monahe, samo zato što su različiti od vas! Možda ne volite polarne medvede? Ali, to je vaša stvar. Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi. Ili razmislite da li je vreme da se menjate iz korena. Čovek se rađa kao crn, kao žut, kao beo, kao gej, kao strejt. Znači - čovek se tako rodi i to je tako. Vreme je da mnogi od vas skapiraju da homoseksualnost nije bolest. Znači - i dokazano, i zvanično, i nezvanično, i kako hoćete.

Da li ste vi, koji iz nekog razloga držite dupe uza zid dok ovo čitate, možda čuli da je 20 posto čovečanstva homoseksualne orijentacije? Niste čuli? E sad znate. Prenesite mungosu iz Jagodine i to, a i da mu je čovek iz najbližeg okruženja, njegova „desna ruka"- gej! Eto. Ali ga nije naguzio zato što su homoseksualci estete i zato što njegovu debelu dlakavu guzicu niko neće! Ajmo redom. Bez nervoze, moliću. Konačno da kao ljudi otvoreno porazgovaramo na ovu tabu temu.

U Srbiji je normalno da dete gleda kako ćale mariše kevu, ali nije normalno da se dva odrasla čoveka vole. U Srbiji je normalno da se nacionalnim herojem nazove svaki koji je pobio više od 100 ljudi druge veroispovesti, ali nije normalno da gradom šetaju oni koji zagovaraju ljubav, mir, slobodu, toleranciju! Samo je u Srbiji normalno da se ćerka naziva SINE, ali nije normalno da ta ista ćerka poželi da poljubi drugog SINA. Mungos kaže: „Bog je stvorio Adama i Evu, ne - Adama i Stevu!" Po toj teoriji, Adam i Eva su izrodili decu, a onda su ta deca, između sebe pravila decu i tako redom. Znači, Bog je stvorio ljudsku vrstu na bazi incesta! Čekajte, po toj teoriji, mungos iz Jagodine i ja smo neki rod! Horor! Ali i mungos i svi homoseksualci na planeti su - braća! Molim lepo.

Elem, evo kako moj muž, klasična Srbenda i samoproklamovani seljak u duši, komentariše pedere: „Odvratno je što jedni druge j..u u dupe! Fuj! Sve bih ih pobio! Povraća mi se od pomisli na to što oni rade! To nije prirodno, to je bolesno, to nije od Boga! Dupe ne služi za to!" (Izvinite na ovome, samo vam prenosim u integralnoj, srpskoj verziji.)

Muž - klasični Srbenda

Onda ga ja, nezainteresovanim tonom, sve gledajući omiljenu mi seriju na TV, pitam da li je u redu kad on, isto to pokušava da uradi meni i mom dupetu? (A u sebi dodam: A NORMALNO JE KADA SE VI FUDBALERI, ONAKO ZNOJAVI, BACATE NA GOMILU KADA POSTIGNETE GOL ILI KADA SE UDARATE ONAKO BRATSKI PO DUPETU, RAZMENJUJETE MOKRE MAJICE I ZA KRAJ SE SVI GRUPNO TUŠIRATE?! Hahahahaha! Pa to ni ekstremno slobodni pederi ne rade.) I uvek za nokaut dodam da neću više da mu pušim jer USTA NE SLUŽE ZA TO! Molim lepo. Odmah skače sa stolice i viče: MA NEMOJ, MA NEMOJ, NIJE TO ISTO! „Pa kako, ljubavi, nije isto?", grickam semenke i dodajem: „ISTO JE, SREĆO, TEBI JE LEPO TAKO, DRUGOM LJUDSKOM BIĆU ONAKO! NIJE POENTA U RUPI, VEĆ U SRCU. LJUBAVI, POMIRI SE S TIM, SVI SMO MI PEDERI."

I tako se naša intelektualna rasprava završi po kratkom postupku. Ponekad skoči da me davi, unese mi se u lice, a najveća osveta mu je kad mi isključi TV ili sakrije daljinski. Pa dobro, put do ljudske samospoznaje kroz vekove je uvek imao bolnu i burnu putanju! Nekada su crnci bili robovi, prodavani su kao stoka, danas je crni čovek predsednik Amerike. Nekada žene nisu imale pravo glasa, a danas ja pišem kolumnu koju svi živi (živi bili) čitaju. Danas je homofobija na snazi, sutra ćemo se i toga sećati kao naše neandertalske prošlosti! U svakom slučaju, ko se ne slaže sa mnom, mada zašto ne bi, slobodno može da se odseli u Jagodinu. Tamo nema pedera, samo mungosa! Žirafe su izvršile samoubistvo.

PS: I za kraj, da dodam... Svi vi, pravi muškarci, dlakave Srbende, mačo tipovi, pogledajte se malo u ogledalo. To na vama su dizajnirali upravo homoseksualci, a ta majčica, te patikice, gel u kosici, tašnica preko grudi i sveopšti BG fenseraj je u stvari klasična pederska estetika koju više ni oni ne furaju. Tako da pssssssstttt!

PS 2: Veliki pozdrav srpskoj policiji!
Do čitanja, vaša JK.

Komentari

registracija
6/10/10

rondalo, 13.10.10. 18:32

Kaže:
"Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi."
Kažem:
Slažem se, ali u tu skupinu dodaj sve ostale pa i pedere.
Nemam ništa protiv njih, oni su takvi i gotovo, ali mi ne trebaju to non stop stavljati pod nos "JA SAM GEY, JA SAM GEY". Pa i ja sam jebač pa ne idem po gradu i vičem "JA SAM JEBAČ"....
A kao što i sama kaže pedera je 20 %, a ovo je demokratsko društvo i vrijedi volja većine, a ne teror manjine, kako extremista, terorista tako ni pedera...
Još jednom nemam ništa protiv njih niti bi ih izdvajao iz društva na bilo koji način, ali mislim da to oni sami sebi na ovakakv način rade, bespotrebnim samoisticanjem.
Kad mi uporno želimo bit slobodno društvo do te mjere, zašto onda ne dozvoljavamo sve vrste javnog okupljanja, pa neka se javno okupljaju i nacionalisti, extremisti, jebači pa i "Srbende i samoproklamovani seljaci u duši"...
Gospodo pederi, velika većina današnjeg društva nema ništa protiv vas, samo im smeta što 20% populacije za koju kažu da su pederi pokušava nametnuti svoje stavove ostalom dijelu pučanstva, između ostalog pravo na usvajanje djeteta koje bez svoje volje treba živjeti u obitelji koja nemože biti zasnovana prirodnim putem.


registracija
31/1/10

STTony, 13.10.10. 19:17

rondalo, oni samo šeću ulicom da bi se razni neandertalci navikli da eto i toga ima na svijetu.

Uostalom, seksualna orijentacija je genetski određena tako da ako nisi rođen kao gay nitko te ne može 'nagovoriti' da ti se to sviđa, a ako jesi onda bolje budi u miru sa sobom pa si to i priznaj.


registracija
30/8/10

DarkoUSA, 13.10.10. 23:45

Bravo Rondalo Najgore je kada pljujes ruku koja te hrani.Koli joj ide na koncerte.Pederi ili te Srbende. Neka rade sta god hoce sam da se ne reklamiraju


registracija
8/7/09

bankar, 13.10.10. 23:46

za srbiju je kasno oni si gotovi definitivno


registracija
28/7/10

AngelinaB, 14.10.10. 15:49

Bravo,Jeco.Uostalom znam da u toj plavoj glavici ima
surutke dok nisi u Grandu.A i macka si bre!!!!!


registracija
7/1/09

maggiore, 14.10.10. 16:21

Chlanak je skrojen u zargonu srpske, kafanske besede. Jedina fora da bi se uslo u njihove mozgove.

A to o neandertalcima, to stoji. Ne, nisu izumrli!!


registracija
23/7/05

vkrstul4, 14.10.10. 23:52

Ne dozvolite da vas lažu !

Pričaju o pravu na nejednakost,
kao da ima istih u postojanju.!

Pričaju o ljubavi,
uspoređujući moju heteroseksualnu ljubav
sa njihovom homoseksualnom strašću.

Kao heteroseksualac,
volim svoga oca, svoga brata i svoga sina
ali im ni u ludilu neću pomisliti
utjerati jezik u usta, ili onu stvar u čmar.

Da li ste razumjeli.
Ono temeljno u homoseksualnosti,
meni kao heetroseksualcu je ''odvratno'';
ili jezik u usta istom spolu
ili k. u dupe., ili lizanje p. kod žena,
nešto tako odvratno heteroseksualnom čovjeku
oni skrivaju iza plodonosne radosti koju ljubav jeste.

A rekoh vam, volim svog muškog prijatelja
i život ću dati ako treba za njega kao i on za mene,
a da ni u ludilu nećemo pomisliti jedan drugome utjerati jezik u usta.
ne daj bože onu stvar u dupe ili u čmar.

Da li razumijete,
lažu, neprekidno lažu , sve pa i same sebe varaju služeći se relativnošću svega, kao svojim mudrolijama.

Muka mi je od tih bića
iako nikada neću ni pomisliti reći
zgazite ih, ili iči, na krv i meso,
jer nisu oni krivi za to što jesu koji već jesu.
Da , ali tada ni ja, i svi vi heteroseksualni prijatelji,
što jeste, koji jeste, itd,itd.

Pozdrav , Krista slavimo !


registracija
23/7/05

vkrstul4, 15.10.10. 00:04

rondala daje ispravan naglasak na 20%.

Jer u Americi, vrlo mala večina
malo preko 50o % izabrala crnca za predsjednika
i sada svih 46% onih koji su protiv toga moraju
da crnca zovu ''predsjedniće''
i da doslovce tihi budu
jer večina je izabrala crnca.

A njih 20% i manje vrijeđa većinu govoreći joj
primitvni ste, nazadni ste,
sebe zovu ponosnima,
i još nebesku ljepotu ili ''dugu''
prigrabiše sebi kao svoj znak,
pokušavajući ljepotom prirode sakriti od sebe
i svih drugih nakaznost svog djelovanja. ili
jedan drugom
-- jezik u usta,
- k.u usta, ili
- k.u dupe ili čmar)
i pri tom govoriti, mi se volimo, mi smo drugačiji.
A kada im iskreno kažem;
meni ste odvratni do neba
tada urlaju ''diskriminacija'' doiskriminacija''.

Dosta,
pozdrav svima sa zdravim prirodnim nagonima.!


registracija
30/8/10

TonyP, 15.10.10. 08:14

vkrstul4,
osnova citavog gay pokreta je da prihvatimo da su i oni dio prirode. i po toj logici i nagoni su prirodni.
ili hoces da se to neprirodno nakalemi naknadno, po zeljama? poput plasticne operacije? sistemom nekom grudi a nekom homoseksualnu orjentaciju??


registracija
23/7/05

vkrstul4, 15.10.10. 10:01

Tony
Sve je prirodno u prirodi,
pa i sama neprirodnost, prirodna je.

Ljudi napr , prirodna biča,
stvaraju neprirodne tvorevine.
Svaki živi organizam Tony luči izmet,
pa tako i društvo ima svoj izmet.

Bez tvog izmeta nema ni tvog zdravlja Tony,
ali nije dobro, zar ne,
kada tvoj izmet počne urlati; nešto poput;

Što mene u kanalizaciju,
što se skrivaš kada mene lučiš,
ta ja sam tvoje zdravlje.
poštuj me,
kao što poštuješ sebe sama
jer shvati budalo, ja uvjetujem tvoje zdravlje.

Nije mjesto Tony da pišem kako bi mu trebao odgovoriti, mnogo je lakše da potegneš vodu
i da ono nestane tamo gdje mu je i mjesto
ili izvan tebi vidljivog i čujnog.

Pamtiš lu,
oni urlaju - nismo bolest,
urlaju o slobodi izbora i pravu na različitost.

Kakve laži Tony,
svoj nedostatak zdravlja skrivaju,
svoju sramotnu strast ljubavlju nazivaju
svoju uvjetovanost, slobodom zovu

I djecu bi oni odgajali,
prkosili bi i Bogu i prirodi
koji djecu imati njima onemogućiše.
Užas Tony.!!
Pozdrav tebi !


registracija
11/1/10

fluid, 15.10.10. 11:59

A dušebrižnika i filozofa!Koliko hoćeš.Zaista ste u pravu!!!Nema šta.Na Boga se pozivate!?Pa vi nemate pojma o čemu govorite.U Boga kao vjerujete da je savršen i nepogrešiv!A ipak je "pogriješio"dozvolivši da se njegov proizvod tako "Pokvari"i postane ono što On nije htio!Kako jadno i primitivno.Ili nevjerujete u Boga ili ste "pametniji"od Njega samog!Niti sam gey niti slušam Karleušu(ni išta slično što ona i njoj slični izvode u svezi glazbe)ali ovo što je napisala samo treba prepisati u ijekavici i može ići kao cirkularno pismo.Vrijedi za sve.Ostavite se Božije providnosti jer neznate uopće o čemu govorite.A ljudi ovakvi ili onakvi,su sve to što jesu."Čudni su putevi Gospodnji",kaže Biblija.Točno je tako ali vi se samo pravite da ste vjernici.Vi niste,u stvari nitko i ništa.Ali eto i vas Bog voli.Dokaz je to što ste tu gdje jeste i kakvi jeste.Nazdravlje svima.


registracija
30/9/09

davor12345, 15.10.10. 16:03

As ti Isukrsta, kuliko komentara! Ajde da i ja dodam jedan! Pa pustite ljude da spavaju s kim hoće! Pederi i ženski pederi (lezbijke) postojat će mrzili vi njih ili voljeli! Prema tume, ja skidam kapu gđi Karleuši na njenon komentaru, a oni što nisu pederi ionako su dobili po fanfulji neki dan u Milanu, malo s pendrecima (he, he, he). Da smo ih mi ispucali, unda bi rekli da mrzimo Srbe! Najbolje će Srbi svoje ekstreme sami riješiti, samo ako hoće! Kao i mi svoje!


registracija
30/9/09

davor12345, 15.10.10. 16:05

I doći će dan kad će se na utakmicama grickati sjemeke i mirno gledati utakmice, dok će za to vrijeme ovi što nisu pederi biti negdje gdje će morati biti , he he he!


registracija
15/10/10

vagabundo, 15.10.10. 19:15

Slažem se sa Jelenom, a i s tim da je najbolje pisati jednostavnim rjecnikom, tek da se mogu nadat da bi me i oni neobrazovani razumjeli sto imam za reci. Pa evo da krenem:
- za ove sto pišu kako ih nije briga šta geyevi vole, koga vole itd, neka vole al neka ne idu na ulicu - pretpostavljam da je to savjet geyevima da ostanu unutar 4 zida - jel ti vidiš da je to DISKRIMINACIJA.. kako bi se ti osjećao da ti kažu sutra: "hej ti ne mozes izaći sa djevojkom van jer ce te namlatiti ako vas vide da se ljubite na javnom mjestu, to mozes samo gdje te niko ne vidi ( unutar ista ona 4 zida)... fer?!
- za one koji kažu da su geyevi bolesni, pa onda pitanje: od koga su dobili tu bolest?
ako je homoseksualnost bolest, a po svim zdravstvenim istraživanjima je dokazano da nije, onda pitanje za vas stručnjake i doktore svih doktora pitam da mi objasne po čemu to oni misle da je homoseksualnost bolest?! ja nikad nisam cuo, a vjerovatno ni vi da se neki strejt zarazio homoseksualnoscu pa postao gey ??! 
- za one koji kažu koja je svrha pedera kad ne mogu osnovati obitelj, pa ako ćemo gledati sa vjerske strane, ako je Bog toliko svemoguc, da nije htio geyeve vjerovatno ih ne bi ni stvorio.. a gledajući na ovo sa naucne strane.. evo podpitanje (jestel kad čuli za sterilnost? to je ne mogućnost momka ili cure da rode bebu) sad se pitam dal bi jedno od njih trebalo biti gey? kad su već u istim g*****a...

A sad da vam dam jedan domaći zadatak, probaj se zamisliti u svijetu totalno drugacijem od tog sto živiš u njemu, neka to bude gey svijet, gdje je sasvim "normalno" vidjeti istospolne parove kako se šeću ulicama, ljube u restoranima, drže za ruke... i onda se vratis na sebe, gdje si ti u tom svijetu strejt, odnosno heteroseksualan.. i ti znaš da si drugačiji od drugih, al ne znaš zašto, a onda otkrijes da si oduvijek takav bio, da si se ustvari takav rodio, i onda prolazis kroz razne faze, pitas se zašto si ti drukčiji, da li si BOLESTAN, da li da lazes sve oko sebe i živiš u laži do kraja života.. a toliko te strah da priznas drugima ko si ti i šta si ti zapravo.. toliko ti je tesko da pomisljas i na samoubojstvo...i onda ti jednog dana upoznas jos nekog ko je u tom svijetu bas isti kao ti, prolazite kroz ista g***a cijeli svoj život do tad.. pa ćete se u početku plasit čak i priznat jedno drugom da ste u stvari isti.. al ćete se osloboditi i tako početi upoznavati jos nekoliko "istih" kao sto se vi... i da skratim.. kad vas ima dovoljno vi ćete poželjeti da imate jednaka prava kao i ti neki geyevi u tom različitom životu od vas...jer nije fer!!!

- Pa ev odgovor sad: To malo jadnih ljudi sto se nedavno okupilo u BG, ili sto se okupljaju u drugim dijelovima prokletog balkana, nisu se okupili da bi provocirali, ne da bi vas "zarazili" .. oni samo vape da ih ne diramo dok se šetaju gradom držeći se za ruke ili dok se ljube u parku... oni današnju djecu ne žele, niti mogu, niti ce "zaraziti" nego im žele otvoriti oci da ih ne diramo!!!

Za one koji NE žele znati vise: Jestel kad čuli onu izreku: "rugala se ruga pa joj postala druga" - pazite se jer neki od vas jos djecu ni nemaju, a zamisli kad vam se jednog dana rode.. jer kako znanstvenici kažu homoseksualnost nije bolest, već je urodjenost!

jos jedna stvar za koju bi se roditelji trebali upitati! Dal mislite da je nedavno na TV-u bolje bilo za vidjeti paradu u miru, veselu, nasmijanih lica, pracenu glazbom/muzikom i DUGINIM bojama... nego svim tim vandalizmom pracen nasiljem, vriskom, psovkama, i krvlju... dal ce vaše dijete sutra biti jedan od huligana i završiti iza resetaka?!! - razmišljajte kao COVJEK!

ah da i umalo zaboravih, da, za sve one koji se pitaju.. DA, ii ja sam gay, i ponosan sam svim svojim srcem, i da se ponovo rodim bio bih gay jedino bih birao zemlju rodjenja, a to je zemlja u kojoj danas živim sretno i vjerovatno do kraja života!

ps. ponekad se osjećam kao izdajica, osjećam teret za gay populaciju koju ostavih u toj trulezi...

peace & love


registracija
23/7/05

vkrstul4, 15.10.10. 21:18

vagabundo
daj molim te otkrij nam - n a što si to ponosan ?
1,- Možda na svoju lažljivost.
2.- Možda na svoje potpuno nerazumijevanje
da je homoseksualnost čisto nagonski odbojna
do odvratna heteroseksualnim ljudima.
3.- Možda na svoje osiromašeno zdravlje,

Jer u začeću bio si heteroseksaualac
(sjedinjenje M-Ž spolne ćelije, to je začeće u ljudsko svijetu)

Uvijek u početlku stoji ili jeste heteroseksualac.
da je bio homoseksualac,
zemlja bi ostala biti, prazna i pusta.

Dakle, ''ponosni'', otkrij nam tajnu svog ponosa,
reci nam zašto Boga lašcem zoveš,
jer Bog jasno reče da su homoseksualna bića, nevaljala uma i bića sramotne strasti (Rim;1-32).
Krista slavimo !


registracija
11/1/10

fluid, 16.10.10. 00:37

vkrstul4v.Kome je to Bog rekao?Tebi možda!?Smatraš da su navodi u Bibliji zaista Božije riječi?Smatraj i dalje ali ne nameći svoje mišljenje drugima i drugačijima.Što je Bog htio to je i napravio.Bez tvojeg pametovanje i sigurno bez grešaka.Ostalo su ljudske fobije iz kojih najčešće odrastaju osobe koje nemogu prihvatiti svjet kakav je već se žele igrati Boga.kako ih niko nebi šljivio ni držao do njihovog mišljenja,izmišljaju da je to Bog rekao.Ma zamisli samo.Kako tebe i ostale nije Boga strah da tako pričaš,a kao vjernik si?Nisi ti ni vjernik,ni heteroseksualac.Ti si nula.Nisam gej,agnostik sam i smatram se većim vjernikom od tebe.Kao i slobodnoumnim bićem.Ti si zarobljenik primitivnosti i to ćeš,sa svojim sumišljenicima ostati.Još jedno;zaista ti nebih poželi da ti djete bude gej.Ne zbog njega nego zbog tebe.Ali to tebe sigurno nitko neće pitati.A ako bude?Odričeš li se svojega djeteta zbog toga?Maloumnici!


registracija
16/10/10

nekad, 16.10.10. 01:21

Evo dokaza koliko je ceo region nazadovao u poslednjih 30 godina:

http://www.youtube.com/watch?v=9W2KeR3YF2U&feature=related


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 10:20

fluid;
''Smatraj i dalje ali ne nameći svoje mišljenje
drugima i drugačijima.''
Kaže meni, ''ne nameći''
pa on meni nameće svoje ''ne nameći'',
(kakve li ludosti)

Razmišljam tek, iznosim jedno (ovdje 'svoje')
razmišljanje među razmišljanjima,
ali mrsko njegovom
samouobraženom homoseksualnom duhu.
koji brblja o različitima
u svijetu u kojemu isti ne postoje.

Bog moje vjere ukaže mi na istinu,
da duh homoseksualni
poražavajuća je lažljivost,
doslovce; nečist duha života.

pri čemu ja strogo razlikujem
homoseksualni duh od homoseksualaca,
na onaj način na koji razlikujem gubu od gubavaca.

Nikada na ''krv i meso'' (Ef;6,12)
uči me Bog moje vjere
borba se vodi na duhovnom polju
i sam Bog, Duh je !

Krista slavimo !
p.s.
moj sin Bogu vjeruje i srcem Boga moli
i zahvaljuje mu na radosti darovanog mu života.
(dakle homoseksualac nije)


registracija
6/10/10

rondalo, 16.10.10. 12:37

Vagabundo kaže:
A sad da vam dam jedan domaći zadatak, probaj se zamisliti u svijetu totalno drugacijem od tog sto živiš u njemu, neka to bude gey svijet, gdje je sasvim "normalno" vidjeti istospolne parove kako se šeću ulicama, ljube u restoranima, drže za ruke...
Kažem:
Taj tvoj svijet trajao bi vrlo kratko, samo jednu generaciju...


registracija
6/10/10

rondalo, 16.10.10. 12:50

Moj pogled na homosexualce glasi ovako:
To je krivi software u hardware-u, jednostavno psiha nije u skladu sa spolom. Protiv toga nema borbe, niti se to lječi jer bolest nije, trenutno ne postoji način za usklađivanjem svjesti (možda bolje reći sexualnog nagona) sa spolom. Nemojmo ih kriviti za to, krivo gledati, nedaj bože proganjati, ali nedajmo onima koji to njihovo stanje žele zloupotrbiti za neke svoje "više" ciljeve i manipulirati njima, a nas uvjeravati da smo primitivni jer smatramo da njihovo ponašanje nije prirodno, da ne donosi potomstvo itd... da na taj način dovedu naše društvo u stanje nereda u kojem bi oni lakše manipulirali i vladali, jer lakše je vladati kad su ljudi van "šina" opterećeni sexualnošću, kreditom, poslom, bez čvrste obitelji koja ih sjedinjuje i drži na okupu...
Homosexualizam DA, ali kao osobni izbor (ako je uopće izbor) ali ne kao nametanje izbora manjine većini i nikako pravo usvajanja djece jer ona nemaju mogućnost odlučivanja, a kad napune 18 godina kasno je za "izgubljeno" djetinstvo....


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 13:40

Živo me zanima kako bi svi vi ,koji ne možete ni u isti trajekt s homoseksualcima , reagirali da vam jednog dana vaše dijete prizna da je homoseksualac.Biste li ga : ubili, spalili,odrekli i štatijaznam što već. S nestrpljnjem očekujem odgovor.


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 14:46

S nestrpljnjem očekujem odgovor.
Ko dijete si,
''s nestrpljenjem očekuješ''
kao da si postavio neko inteligentno pitanje.

Što ti napr znači moj odgovor
ili neka ih bude još nekoliko
koji bi se sažalili, pa tebi dali tvoju ''cuclu''
koju ti s ''nestrpljenjem očekuješ''.
Ta to, tek par odgovora je, a ljudi skoro 8 miljardi.

Dakle, što bi to značilo, ili vrijedilo,
kada ti po svemu sudeći,
ni sam ne znaš što bi radio
da tebi tvoje dijete to kaže.

''ubili'', ''spalili'', ''odrekli'',
homoseksualni jado
možemo ga samo poslati tebi
ako već ono samo odluči
ne tražiti put ili način
k zdravom, plodonosnom, radosnom životu

Dakle, ili ne može ili ne želi
što jedno te isto jeste
neka ide k tebi,
''žabe života'' vole duhovne bare duha života,
što ono da radi u čistim vodama.

''s nestrpljenjem očekujem''
Bože, što sve ti ne stvori !


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 14:54

rondalo,
postoje i homoseksualne životinje
i njihovo postojanje,
jasna je potvrda da homoseksualnost
nije slobodno seksualno određenje.

To je jednostavno prisila ronaldo,
strahotna zarobljavanje sramotnom strašću.
životom potpuno neplodno, do smrtonosno.

Ali ne osuđivati i ne okrivljivati,
a osuda i krivica bilo koje vrste
kako to već reče F.Nietzsche,
izmišljotine su onih koji vole da kažnjavaju.

Ja ne volim, vidim ni ti,
ni osuđivati ni kažnjavati.
ali ni laž ne volim ronaldo,
a ta bića su osuđena na lažljivost
istina je njima smrtonosna.

Ali dosta , živ ti bio !


registracija
11/1/10

fluid, 16.10.10. 16:44

vkrstul4 ili kako već se nazivaš.Ti si duševni peder a homoseksualizam je za tebe nedostižnost koja se ima bez vlastite suglasnosti.Inače se slažem sa Rondalom.Djecu nebi trebali odgajati u svojim zajednicama,kakva god ona bila.Samo vlastitu djecu roditelj može bezuvjetno voljeti.Ostalo su interesi.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 17:30

Ha ha ha Svaka čast .Baš si mi očitao bukvicu jer ,naravno da sam pederčina,dočim ne mislim kao ti.Istini za volju smijemo ti se ja i moja supruga jer i dalje izbjegavaš odgovor na pitanje : što bi uradio u slučaju da jednog dana na vrata zakuca mačo mladić i kaže da je cura tvoga sina? To je poanta a ne ovo zabavno štivo kojim uveseljavaš sve one koji prihvačaju znanost koja tvrdi kako se to može svakome dogodit ,i na tvoju žalost, čak i tebi.Buduči je odgovor na ovo pitanje krucijalan onda pokušaj bit ,ne meni nego sebi, iskren i odgovoriti na njega razumski a ne mačoistički kako ćeš ga meni poslat.Nadam se kako nisam pisao teško kako bi tvoj laki um to mogao shvatiti. S pšoštovanjem Vedran.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 17:36

Ako ti je ovo bilo teško razumljivo onda pokušaj odgovorit ,ne meni nego sebi, što ti to zaista smeta kod 'pedera'.Naime ako si stvarno mačo ,kao što se predstavljaš ,onda je posve logično da te nebi trebala biti briga za njih, jer ti naravno s njima veze nemaš.Uostalom trebalo bi ti biti drago ,da je njih što više, jer će nama hetero biti više žena na raspolaganju. Ukoliko ovu činjenicu ne prihvatiš onda si mi lipi moj vrlo seksualno sumnjiv a u tom slučaju,po tvom receptu, nemamo što zborit s tobom pederčinom. Shvačaš igru ironije.?ili je ovo možda ipak za tebe preteško. Saznat ći kad mi odgovoriš .Nestrpljivo čekam nastavak zabave.


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 19:56

''Nestrpljivo čekam nastavak zabave.''
Ne ljuti se, meni sa ne zabavlja sa tobom.

Ja sam zdravih seksualnih nagona,
za mene ljubav je međusobno dijeljenje radosti
a ne sramotne strasti.
Živ ti bio sve do smrti svoje !!


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 20:26

Baš si neki.A odgovor na pitanje koje te žulja ,di je odgovor.Biti odrešit,drzak i pri tome primitivan, jer htio ti to priznat ili ne je odlika ljudi koji umjesto odgovora druge časte epitetima,nije na tragu onog mačo tipa kojim se predstavljaš. Za tvoju informaciju ja se zovem Vedran Limić i nemam pederskih ( u mentalnom smislu te riječi) potreba se skrivat ita pseudinima ,nadimaka ili brojeva.Imaš li ti petlju da ne kažem muda isto tako se predstaviti.To ne znam ali me ne bi čudilo da se i dalje bezmudo skrivaš iza pamfleta nekakve normalnosti.Elem .Što to znaći normalno???? Jeli to nešto što se mijeri isključivo tvojim laktom da ne kažem kurcem ili je to nešto što dvoje ljudi u razigranoj ljubavi jedno drugom pružaju.Za tvoju informaciju za razliku od tebe osobno bih se grozio spoznaje da su svi kao ja., jer je za mene različitost bogatstvo a nikako mana.I da ne bude zabune ovde se ne radi o tome čiji je kurac veći već o tome imaš li ti muda priznat da ti 'pederi' nemaju zašto smetat ili ne.Da ponovimo gradivo više pereda više žena za nas .Što nije jasno.I još nešto u istinu me zabavljaš ,nadam se ne samo mene i moju pripadajuči.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 20:31

Isprika za tiskarske greške !Brzo pišem uvijek kad sam motiviran a tvoja uskogrudnost je više nego inspirativna. p.s. zamisli da ja tebi kažem da me nerviraju do boli željezničari ili kondikteri ? Mislim da se razumijemo.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 20:35

p.s.ukoliko imaš dvojbi da sam se možebitno lažno predstavio možeš me ( da ne maltretiramo ostatak ljudi s ove prepiske) kontaktirat i na mail vlimic@inet.hr da se ko' ljudi ispričamo.Pozdrav Vedran L.


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 21:33

Vrijeme je da se osvrnem na sam članak,
kojeg potpisuje gay ikona
po zvanju turbo folk pjevačica.
Redom;
1.
Koristiću svakodnevni rečnik da bi me svi dobro razumeli. Uvijenim, komplikovanim rečima i praznom demagogijom ništa neću postići.
----------
Da, lijepo od nje, uz neizostavno pitanje,
umije li uopće turbo foplk pjevačica,
pričati ''komplikovanim rečima''.

2.
Održana je Parada ponosa. Svi ste videli šta se desilo.Počeću pitanjima - Dokle će milioni Srba da puštaju šaku govana da od nas prave divljake i budale?
------------
Ne pita ona dokle će nas dana vrsta ljudi lagati,
one među nama, razmišljanju nesklone, koji nagonski gaze ono njima odvratno ispred njih,- izazivati
navoditi ih na ružno ponašanje kojemu smo svjedočili, dok mi ''normalni'' sve mirno promatramo,
jer imaju ljudi pravo lagati i šetati se ulicama našeg grada. ( o Bože!)

3
Zašto ne volite pedere? To je isto kao da kažete da ne volite crnce, ili muslimane, ili budističke monahe, samo zato što su različiti od vas! Možda ne volite polarne medvede? Ali, to je vaša stvar.
----------.
Samo zato što su različiti ?
A tko je to isti u ljudskom svijetu,
tako pitamo gay ikonu..
A zašto ih ne volimo.

Zato što nas laže, zato što ljubavlju zove zovu sramotnu životom neplodnu do smrtonosnu strast.

Zašto što je hetroseksualnom čovjeku nagonskii odvratno promatrati muškarca koji muškarcu
stavlja jezik ili onu stvar u usta i u čmar.

heteroseksualac nesklon razmišljanju
čisto nagonski gazi ono ljepoti i zdravlju protivno.

razmišljanju pak skloni hetroseksualci;
odgovaraju riječju na riječ , duhom na duh, itd.

oni pak koji sve mirno prihvačaju,
ne razmišljaju o djelovanju na neizgrađene svijesti
i o plodovima onog sa čime se oni mire,
za mene su tužno postojanje..

4.
Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi. Ili razmislite da li je vreme da se menjate iz korena. Čovek se rađa kao crn, kao žut, kao beo, kao gej, kao strejt. Znači - čovek se tako rodi i to je tako. Vreme je da mnogi od vas skapiraju da homoseksualnost nije bolest. Znači - i dokazano, i zvanično, i nezvanično, i kako hoćete.
------------
Čovjek se prvo rađa kao heteroseksualac, uvijek u ljudskom svijetu, začeće je plod sjedinjenja M-Ž spolne čelije, tek poslije na nama nedokučiv način
neka sila učini da se začeti hetrtoseksualac preobrazi u homoseksualca.
Dakle u početku
uvijek bijaše i jeste hetroseksualac.

kaže;
Ako ste rasisti, šovinisti, homofobi, idioti, imate pravo na to, ali zadržite to u sebi. Ili razmislite da li je vreme da se menjate iz korena.

Bože koliko li bezumlja,
imate pravo biti rasisti i homofobi, pa i idoti,
ali zadržite to za sebe...
Prevedeno, imate pravo biti idioti,
ali nemate pravo djelovati kao idioti,
a oni imaju pravo biti homoseksualci i djelovati javno i po ulicama kao homoseksualci.
Da nevaljalo razmišljanje razmišljanja, reče Bog moje vjere (Rim;1,28)

5.
Dokle će milioni Srba da puštaju šaku govana da od nas prave divljake i budale? HMM? Dokle će bagra biti glasna i jasna, a mi mutav narod? Dokle će nam huligani razbijati grad i napadati one koji IMAJU LJUDSKO PRAVO DA ŠETAJU?
------------------
Da, i nacisti su imali ljudsko pravo
da šetaju ulicama Berlina
i da pričaju svoje priče o ibermenš-u.
Znamo dokle nas je dovelo njjhovo prirodno pravo.

Pita ona; dokle će oni biti mutav narod.
a ne pita se,
1.- dokle ću ja biti ovako plitkoumna.
2.- zašto ta bića prirodnim nagonima osiromašenima ili zakinuta
(jer rođena su kao heteroseksualna)
sebe zovu ponosnima,

a svoje parade, heteroseksualcu odvratne
nazivaju ''paradom ponosa''.
umjesto paradom laži i sramotne strasti.

Malo sitna duša, prilagođena duhu vremena,
ili već oblikovana duhom vremena
ne umije opaziti kako
- nedostatku zdravlja daje prednost pred zdravljem
-sramotnoj strasti prednost pred ljubavi.
-laganju prednost pred istinom
-smrti (jer homoseksualna sjedunjenja M-M i Ž-Ž potpuna su mrtva ili beživotna) pred životom, itd !!

Krista slavimo !


registracija
11/1/10

fluid, 16.10.10. 22:14

Vedrane ohladi!Previše pozornosti pridaješ tom tipu pa si umislio poziciju Božijeg poslanika.Kao Bog nije znao šta radi !Možeš misliti.On je samo jedan od fobičnih.Mnogi se groze drugačijih i to je veliki problem cijeloga svijeta.Primitivnost je još izražena bez obzira na stoljeće postojanja.Možda ipak jednom shvate...!?Pozdrav.


registracija
23/7/05

vkrstul4, 16.10.10. 22:50

Nastavimo analizu razmišljanja gay ikone,
dakle, br.
6
U Srbiji je normalno da dete gleda kako ćale mariše kevu, ali nije normalno da se dva odrasla čoveka vole. U Srbiji je normalno da se nacionalnim herojem nazove svaki koji je pobio više od 100 ljudi druge veroispovesti, ali nije normalno da gradom šetaju oni koji zagovaraju ljubav, mir, slobodu, toleranciju!
---------------
ali nije normalno da se dva odrasla čovjeka vole.
Vole?le sadistu i mazohistu, koji ''vole'' jeda n dr
Bože, stavljajuči jedan drugom jezik u usta ili onu stvar u čmar ili u usta. To ona ljubavlju zove, i to poređuje sa onim što priroda stvori čovjeka kao muško i žensko da jedno drugom teži i da u svom sjedinjenju život oplodi.

Dva odrasla muškarca, zamislimo dva odrasla muškarca, sadistu i mazohistu, koji ''vole'' jedan drugoga, kako idu ulicama i;
jedan kriči od zadovljstva dok muči drugog
koji uživa u mučenju.
I što se tu vi imate što da se miješate, ljudi se vole odasli su, plačaju poreze, tko ne voli nek zavoriu oči ili uši, jer ljudi su odraskli i nikome zlo ne čine i poreze plačaju (Užas !)

7.
Mungos kaže: „Bog je stvorio Adama i Evu, ne - Adama i Stevu!" Po toj teoriji, Adam i Eva su izrodili decu, a onda su ta deca, između sebe pravila decu i tako redom. Znači, Bog je stvorio ljudsku vrstu na bazi incesta!
---------------
Užas nevaljala uma.
Bog je stvorio Adama i Evu, koji rodiše sinove Kajina i Abala.
Sjećate li se, Kajin koji bijaše od zloga,
ubi brata svoga i Bog ga istjera iz vrta Edenskog,
da obrađuje zemlju iz koje je uzet.
Prva rečenica nakon što Bog izbaci Kajina, jeste;
Post; 4,17
''Kajin pozna svoju ženu te ona zače i rodi Henoka.''

Da pitanje svih 'nevaljala uma' pa i svih 'zdravorazumnih' kako zovemo one kojima
Bog je, navodna razumnost njihova, jeste;
- ''Odakle sada ta žena koju Kajin pozna.?''
Naravno da mogu odgovoriti na to pitanje,
ali kome zar nevaljalima umu
i onima koji im povlađuju.

Uglavnom ''gay ikona''
povlađuje duhu homoseksualnom,
što samo za sebe
potvrda je njena nevaljala uma,

koji se u ovoj priči o riječi Božjoj
jasno očituje kao nevaljali.
priča ona o incestu, ne razumijevajuči
doslovce ništa, itd,itd,itd

Krista slavimo ¨!


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 23:27

Je kume u pravu si .prosvijetlio si me i neću više majke mi.Evo se javno ispričavam svima koji misle kao ti.Jedino što me zanima je, pizdunski s moje strane, je odgovor na pitanje ŠTO BI LIPI MOJ MAČO URADIO DA JEDNOG DANA DOĐE NA TVOJA VRATA ON I KAŽE ČALE JA SAM CORA TVOGA SINA. Naime ja te razumijem kad tvrdiš kako je sve od boga posve prirodno ali ima bit da je tvoj Bog ipak malkice zakazao kad je stvarao 'nakaradne' 'izopačene' , 'homoseksualne','crne', i sve one koji nisu kao ti.. Jeli onda možda greška u tvom bogu ili ????? Toliko od mene .p.s. bili volio da živiš u svijetu u kojem su svi kao ti i to u fizičkom i psihičkom smislu? Ja ti moram priznat kako se osobno grozim te mogučnosti.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 23:29

pardon ....ispravka krivog navoda: cura tvoga sina


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 23:35

Odgovor fluidu.Razumijem te ali ako svi napravimo mali pomak i potrudimo se da svojim neistomišljenicima ,makar za trenutak ukažemo na drugačije razmišljanje , i natjeramo ih da stave prst na čelo onda smo uradili mnogo.Naglasak je na ono svi jer ljudima uskogrudnih razmišljanja se trebaju,po mom shvačanju, usprotivit oni s druge strane njihove logike ,jer šutnja znanja podržava mrak zabluda.


registracija
16/10/10

vedran50, 16.10.10. 23:37

Poruka onom tko se skriva iza nadimka vkrstul4 a što je s imenom i prezimenom.Nisi valjda pederčina koji se skriva iza pseudonima .


registracija
17/10/07

Radmila, 17.10.10. 01:49

U Fr. su demonstrcije u Grckoj isto. Makljaju se sa policijom, rokaju se bas pravo, i niko ih na nasoj TV ne zove huligani. Hocu reci i tamo ima "finih" koji su protiv sveg tog vandalizma ali su u manjini. I na pamet im ne pada da ih zovu divljaci, jer bi ih isprovocirali jos vise i jos gore bi bilo.Ma sav sijet je poludio, postoji red u tom LUDILU, pa mi lici da je sve organizirano. I ovi i oni su pod kontrolom. Nista nije slucajno.KRUHA I IGARA. Skrajnuto je od pravih problema. Borite se oko nevaznih stvari dok mi lijepo zivimo.


registracija
23/7/05

vkrstul4, 17.10.10. 08:21

''Nista nije slucajno.KRUHA I IGARA.''
Zanimljivo opažanje, bravo Radmila !


registracija
21/10/10

LosHm1, 21.10.10. 19:36

sto je pederi majq vam jebem!!!!(To je isto kao da kažete da ne volite crnce, ili muslimane, ili budističke monahe)
pa ja ih volim mater vam jebem oni se bar ne jebinjaju medju sobom ka vi picka vam materina!!!!sto cete???? ocete da izadjete na ulice da policajci stradaju mjesto vas!!!jebem vam ja svima mater!!!!


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika