16.10.2009. / 13:24

Autor: Martina Čizmić

Tele2 za četvrtu godišnjicu promijenio vizualni identitet i usluge

Novost koja će razveseliti sve korisnike jest i uvođenje novog modula na webu pod nazivom 'Moj Tele2' koja će korisnicima omogućiti obavljanje većine usluga online

Johan Granlund i Fredrik WrahmeJohan Granlund i Fredrik WrahmeMobilni operater Tele2 predstavio je danas novi vizualni identitet kompanije u povodu svoje četvrte obljetnice prisustva na hrvatskom tržištu mobilne telefonije. Kako je prilikom predstavljanja vizuala rekao Fredrik Wrahme, Globalni direktor marketinških komunikacija Tele2AB, Hrvatska je prva zemlja u svijetu u kojoj je predstavljen novi korporativni identitet Tele2, koji će umjesto dosadašnje crne, bijele i žute boje obuhvaćati čak 7 boja.

Tele2 je u potpunosti promijenio izgled pakiranja svojih proizvoda, razvio je nove simbole za svaki proizvod te redizajnirao svoje web stranice. Novost koja će razveseliti sve korisnike jest i uvođenje novog modula na webu pod nazivom 'Moj Tele2' koja će korisnicima omogućiti obavljanje većine usluga online. Korisnicima je od danas dostupna i virtualna agentica Ana, koja će im online odgovarati na upite.

U skladu s novim korporativnim identitetom Tele2 je pokrenuo projekt društvene odgovornosti koji uključuje oslikavanje prostorija dječjih odjela bolnica u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku kako bi najosjetljivijoj skupini pacijenata, bolesnoj djeci, boravak u bolnici učinili što ugodnijim. Za ambasadoricu i zaštitno lice cijelog projekta odabrana je poznata mlada voditeljica Iva Šulentić koja je s oduševljenjem prihvatila humani zadatak vraćanja osmijeha na lica malih bolesnika.

"Gledajući unatrag četiri godine, danas s ponosom mogu reći da će u skladu sa svojom misijom Tele2 na hrvatskom tržištu nastaviti pružati cjenovno najpovoljnije telekomunikacijske usluge visoke kvalitete osiguravajući novčanu uštedu svim svojim korisnicima. Predstavljenjem novog korporativnog identiteta cilj nam je još više udvoljiti potrebama našim korisnicima pružajući im najveću vrijednost za njihov novac. S ponosom mogu reći kako je Tele2 postao IKEA među telekomima", rekao je Granlund.

Vezane vijesti

H1 ulazi i u mobilnu telefoniju

H1 ulazi i u mobilnu telefoniju

Nakon tri mobilna operatera i jednog virtualnog, Hrvatska će uskoro dobiti još jednu virtualnu mobilnu mrežu. H1 Telekom dobio je od HAKOM-a… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika