29.07.2010. / 11:12

Autor: Nacionalova redakcija

Novi rekordi HAC-a: Za 762 metra autoceste platili 159 milijuna kuna

U HAC-u kažu da je do novih troškova došlo zbog toga što je promijenjen plan gradnje autoceste koji je definiran glavnim projektom i građevinskom dozvolom. Naime, zatvaranje graničnog prijelaza Macelj i izgradnja autoceste i platoa površine 50 tisuća četvornih metara bili su predviđeni u jednoj fazi

Foto: Boris Scitar/PIXSELLFoto: Boris Scitar/PIXSELLNajskuplji komad autoceste u Hrvatskoj - 762 metra prometnice i plato na graničnom prijelazu Macelj - postaje još skuplji: Hrvatske autoceste, koje su s izvođačima krajem 2007. taj posao ugovorile za 137 milijuna kuna, isplatit će im dodatnih 22 milijuna kuna pa će konačna cijena dosegnuti čak 159 milijuna kuna.

Izvođač radova na Macelju je konzorcij Strabaga, Viadukta, Hidroelektre-Niskogradnje i Cesta Varaždin, piše Business.hr. Zanimljivo kako je taj konzorcij posao dobio na natječaju 2007. godine iako nisu ponudili najpovoljniju cijenu.

Dakle, osim što je prvotno za 762 metara autoceste HAC pristao platiti 137 milijuna kuna, sada je potpisan i aneks ugovora, pa cijena jednog metra tog dijela autoceste skače s 179 tisuća kuna na pomalo nestvarnih 208.661 kunu. Prema tim brojkama ova dionica je daleko najskuplja od svih ikada izgrađenih na hrvatskim autocestama. Za usporedbu cijena jednog metra na preostalom dijelu autoceste Zagreb - Macelj iznosi 94 tisuće kuna.

U HAC-u kažu da je do novih troškova došlo zbog toga što je promijenjen plan gradnje autoceste koji je definiran glavnim projektom i građevinskom dozvolom. Naime, zatvaranje graničnog prijelaza Macelj i izgradnja autoceste i platoa površine 50 tisuća četvornih metara bili su predviđeni u jednoj fazi, ali se na zahtjev Ministarstva financija odustalo od privremenog zatvaranja teretnog prometa na graničnom prijelazu Macelj pa se dogovorila izgradnja u dvije faze.

Zbog toga se, kažu iz HAC-a za Business.hr, iskopani materijal (lapor) više nije mogao iskoristiti pa se isti morao odvoziti i deponirati, a nakon toga trebalo je i osigurati novi materijal. No, to sve ne objašnajva ovu rekordnu cijenu za dionicu autoceste dugačku 762 metra.

Vezane vijesti

Hajdaš Dončić stopirao Linićeve kadrove?

Hajdaš Dončić stopirao Linićeve kadrove?

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Uprava Hrvatskih autocesta obustavila je natječaj za direktora Sektora naplate cestarine iako… Više

Komentari

registracija
9/5/10

lolobrigita, 29.07.10. 13:26

Nisu oni u početku tako krali,ali kad su osigurali da institucije baš i ne rade svoj posao,krađa je eksponencijalno narasla.Osvareno.Idemo dalje.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika