06.08.2010. / 13:36

Autor: Nacionalova redakcija

Henkel objavio značajno povećanje prodaje i dobiti u drugom kvartalu

Henkel očekuje da će oba ova pokazatelja značajno doprinijeti povećanju dobiti od čak 25 posto u odnosu na 2009. godinu

Kasper RorstedKasper Rorsted"Nastavno na vrlo dobar početak fiskalne 2010. godine, dobre poslove rezultate nastavili smo bilježiti i u drugom kvartalu zahvaljujući doprinosu poslovnog sektora ljepila i tehnologije, poslovnog sektora za pranje i čišćenje u domaćinstvu i poslovnog sektora kozmetike i proizvoda za njegu. Također, udio prodaje ostvaren unutar rastućih regija dosegao je 41 posto", izjavio je Kasper Rorsted, predsjednik Uprave Henkela te dodao: „Naši izvrsni rezultati u drugom kvartalu još su jednom rezultat naših snažnih robnih marki i uspješnih inovacija. Međutim, vrlo dobro poslovanje može se zahvaliti i prilagođavanju naših struktura, smanjenju troškova kao i izvrsnom napretku kojeg smo ostvarili kroz implementaciju strateških prioriteta. Upravo stoga, očekujemo značajan napredak rezultata i to povećanje dobiti od 25 posto u usporedbi s 2009."

U drugom kvartalu 2010. godine, Henkel je ostvario prodaju od 3.890 milijuna eura. U još uvijek izazovnom okruženju ovo pokazuje na povećanje od 11,6 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. U organskim uvjetima ili nakon prilagodbe tečaja i akvizicija/deinvestiranja, povećanje je iznosilo značajnih 6,8 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. Pozitivni poslovni rezultati rezultat su uspješnog poslovanja poslovnog sektora ljepila i tehnologije, poslovnog sektora kozmetike i proizvoda za osobnu njegu i poslovnog sektora proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu. S povećanjem od 13,6 posto, poslovni sektor ljepila i tehnologije ostvario je dvoznamenkasti organski rast. Poslovni sektor kozmetike i proizvoda za osobnu njegu još je jednom zabilježio rast ostvarivši organsko povećanje od 5,0 posto. Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje ostvario je pozitivan volumen rasta iako je zbog povećane promocije i cijena konkurencije zabilježio smanjenje u organskoj prodaju za 1,5 posto.

Prvenstveno zbog značajnog poboljšanja poslovnog sektora ljepila i tehnologije, operativna dobit (EBIT) povećana je za 51,2 posto, od 279 milijuna eura na 421 milijun eura. Ako se uzmu u obzir troškovi jednokratnih naknada (9 milijuna eura), jednokratni dobitci (1 milijuna eura) i troškovi restrukturiranja (47 milijun eura), prilagođena operativna dobit povećana je za 54,5 posto, od 308 milijuna eura na 476 milijuna eura.

Zbog povećanja EBIT-a, neto kvartalna zarada povećana je za 86,7 posto, s 150 milijuna eura na 280 milijuna eura. Nakon odbitka manjinskih udjela koji su iznosili 7 milijuna eura, neto kvartalna zarada iznosila je 273 milijuna eura (prošlogodišnji drugi kvartal: 143 milijuna eura). Prilagođena kvartalna neto zarada nakon odbitka manjinskih udjela iznosila je 315 milijuna eura, u odnosu na 162 milijuna eura u istom kvartalu prošle godine. Zarada po preferencijalnoj dionici značajno je povećana, s 0,33 eura na 0,63 eura. Prilagođena brojka je gotovo udvostručila te je iznosila 0,73 eura dok je u istom razdoblju prethodne godine iznosila 0,37 euro.

Henkel je uvjeren u ostvarivanje bržeg rasta od rasta tržišta na kojima je prisutan ukoliko se gleda rast organske prodaje (nakon prilagodbe tečajnih razlika i akvizicija/dezinvesticija). Mnoge mjere već su uvedene na operativnom području zbog čega tvrtka Henkel očekuje razvoj pozitivnog trenda. Ove aktivnosti pomoći će razvoju operativne dobiti (EBIT) i zaradi po preferencijalnoj dionici (EPS). Henkel očekuje da će oba ova pokazatelja značajno doprinijeti povećanju od čak 25 posto u odnosu na 2009. godinu.

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika