18.08.2010. / 15:51

Autor: Ante Mihić

Zašto je Fiat 500 C automobil stvoren za uživanje

Testni model pokretao je odlični 1,4 litarski 16V agregat sa 100 KS, koji nam je omogućio da sa ovim mališanom razvijemo maksimalnu brzinu od 182 km/h i ubrzanje 0-100 km/h za samo 11 sekundi

Fiat 500CFiat 500CVoziti kabriolet uvijek je poseban doživljaj, a još ako vas posluži dobro vrijeme, onda je vožnja u automobilu bez krova jedno posve novo iskustvo. Iako sam do sada vozio nekolio kabrioleta i u svakom od njih pronašao nešto zbog čega bih sa zadovoljstvom ponovo sjedao za njihov upravljač, Fiat 500C ipak je imao dodatnu dozu šarma kojoj je nemoguće odoljeti.

Tjedan dana uživao sam u vožnji jednog od najmanjih kabrioleta na tržištu, uživao sam u njegovim voznim karakteristikama, već poznatom talijanskom dizajnu i ne baš prostranoj, ali ipak privlačnoj i funkcionalnoj unutrašnjosti. Testni model pokretao je odlični 1,4 litarski 16V agregat sa 100 KS, koji nam je omogućio da sa ovim mališanom razvijemo maksimalnu brzinu od 182 km/h i ubrzanje 0-100 km/h za samo 11 sekundi.

Potrošnja goriva je također bila zadovoljavajuća, pa je u kombiniranoj vožnji u kombiniranoj vožnji ona iznosila 6,1 litara na 100 km. Fiat 500C se ne može pohvaliti prostranošću, veliki obujmom prtljažnog prostora, ali sve ostalo na ovom automobilu zaslužuje samo pozitivne ocjene.

Sve osim cijene jer koliko god imali pozitivno mišljenje o ovom automobilu 132 500 kuna je ipak previše za automobil ovih dimenzija u ovim vremenima. Ipak ljubitelji malih automobila, koji ponekad požele voziti pod vedrim nebom sve što žele od jednog vozila pronaći će baš u Fiatu 500C.

Vezane vijesti

Oldtajmeri kao investicija

Oldtajmeri kao investicija

Volker Müller klečeći provjerava u kojem je stanju lak, provjerava od čega je spremnik za rezervni kotač. "Plastika umjesto aluminija. No iza je ako… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika