08.09.2010. / 10:01
Karl Lagerfeld kreira za široke mase i prodaje na Internetu
Njemački modni kreator Karl Lagerfeld odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera "masstige" (spoj riječi "masa" i "prestiž") za široku publiku koja će se prodavati na Internetu, objavila je tvrtka Karl Lagerfeld.
Karl LagerfeldNjemački modni kreator Karl Lagerfeld odlučio je unijeti živost u svoje kolekcije te će na proljeće izdati novu liniju pret-a-portera "masstige" (spoj riječi "masa" i "prestiž") za široku publiku koja će se prodavati na Internetu, objavila je tvrtka Karl Lagerfeld.
"Elitizam masa već je dugo moj san. Mislim da mi je gotovo bio zadatak napraviti to s mojim imenom", tvrdi kreator u priopćenju svoje tvrtke.
U tijeku su pregovori oko distribucije i proizvodnje te nove linije koja bi se mogla pojaviti već u sezoni jesen-zima 2011./12., piše u priopćenju.
Lagerfeld, fasciniran već dugo "masovnim tržištem", napravit će veliki iskorak od odjeće koju dizajnira za Chanel te luksuznog krzna za Fendi.
Godine 2004. Lagerfeld se već okušao u pret-a-porteru za široke mase kreirajući tridesetak modela za švedski odjevni lanac H&M što je izazvalo gužve u redovima za blagajne.
Vezane vijesti
Postoji li globalni ideal ljepote?
"Stvarno mi je dosta ove tiranije u modi. Zbog toga sad živim u Berlinu. Berlin je puno slobodniji", tvrdi španjolsko-kolumbijski modni dizajner… Više
- Raf Simons preuzima kreativno vodstvo modne kuće Dior
- Video: Reklama za donje rublje ipak se može emitirati
- Kako je tv-hit vratio eleganciju u modu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu