27.10.2010. / 14:29

Autor: Hina

Akvizicija Femse pomogla Heinekenovim rezultatima u trećem tromjesečju

Među tržištima u nastajanju izuzetak je regija srednje i istočne Europe gdje se obujam prodaje smanjio za 4,8 posto, uz "značajan" pad u Rusiji

Gospodarsko okruženje utječe na potrošnju pivaGospodarsko okruženje utječe na potrošnju pivaNizozemska pivovara Heineken NV u srijedu je priopćila da su joj temeljni prihodi pali a dobit porasla u trećem tromjesečju zbog mješavine ušteda, povećanog obujma prodaje na tržištima u nastajanju i viših cijena.

Ako se isključi utjecaj akvizicije meksičkog proizvođača piva Femsa, vlasnika brendova poput Dos Equis, Tecate i Sol, prihodi su se smanjili za 2,1 posto, budući da je pad obujma prodaje za 3,1 posto nadjačao utjecaj povećanja cijena za jedan posto, priopćeno je iz obiteljski kontrolirane tvrtke koja je tek ove godine počela objavljivati tromjesečna poslovna izvješća.

Heineken je kupio Femsu u travnju za 7,8 milijardi dolara.

Ako se uključi utjecaj te akvizicije, prihodi su porasli za 13 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznosili su 4,62 milijarde eura.

Neto dobit prije jednokratnih stavki i amortizacije brendova, nestandardni pokazatelj poslovanja, uvećana je nešto više od 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, priopćeno je iz Heinekena. Brojke nisu navedene.

Potvrđena je prognoza da će po toj osnovi dobit u cijeloj godini porasti najmanje 10 posto.

U Heinekenu su pritom naglasili razliku između tržišta u nastajanju gdje prodaja bilježi rast i stagnacije u bogatim zemljama. Tako je obujam prodaje u zapadnoj Europi bio slab zbog loših vremenskih prilika i slabog povjerenja potrošača.

Među tržištima u nastajanju izuzetak je regija srednje i istočne Europe gdje se obujam prodaje smanjio za 4,8 posto, uz "značajan" pad u Rusiji, "ali po nižoj stopi neto u prvoj polovini godine", ističe se u priopćenju.

U američkoj je regiji pak veći rast prodaje u Latinskoj Americi, na Karibima i u Kanadi u velikoj mjeri nadoknadio smanjeni obujam prodaje u SAD-u, gdje gospodarsko okruženje i dalje utječe na potrošnju piva, navodi Heineken u priopćenju.

U kolovozu je proizvođač Amstela i Dos Equisa izvijestio o neto dobiti u prvoj polovici godine u visini 695 milijuna eura, uključujući 121 milijun eura prihoda od prodaje dijela poslovanja. Prihodi su mu u tom razdbolju iznosili 7,52 milijarde eura.

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika