09.10.2007. / 16:33
MARKETINŠKA KAMPANJA
Izbor za najljepšu guzu
Pod sloganom "Pokaži mi svoju Sloggi" organizirano je natjecanje u kojem je potrebno odjenuti svoje najbolje donje rublje, slikati se i poslati sliku na web stranicu www.sloggi.com
Triumph International pokrenuo je marketinšku kampanju za svoju marku Sloggi koja uključuje i izbor najljepše guze na svijetu.
Pod sloganom "Pokaži mi svoju Sloggi" organizirano je natjecanje u kojem je potrebno odjenuti svoje najbolje donje rublje, slikati se i poslati sliku na web stranicu www.sloggi.com
U natjecanju mogu sudjelovati i muškarci i žene. Pobjediti će onaj korisnik čiju guzu najboljom ocijene registrirani posjetitelji stranice.
Pobjednik ili pobjednica natječaja osim naslova "Najljepše guze svijeta" dobiti će i vrijedne nagrade, a može postati i Sloggijev fotomodel.
Kampanja je izazvala burne reakcije u cijeloj Europi. U Švedskoj, Norveškoj i Danskoj kampanja je prekinuta jer je navodno promovirala pornografiju. Pobunili su se i njemački mediji. Udruge za zaštitu potrošača i mnoge katoličke organizacije također su prosvjedovale protiv ovakvog načina oglašavanja.
Vezane vijesti
Ostojić obustavio tzv. Karamarkov natječaj
Ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić obustavio je danas natječaj za policijske dužnosnike koji je neposredno pred parlamentarne izbore raspisao… Više
- Kockanje s hrvatskim naftnim poljima
- Poznat dobitnik naftnog posla godine
- Vlada odbila ponudu Crown Investmenta, novi natječaj za 3. maj
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu