09.10.2007. / 16:33

Autor: Martina Čizmić

MARKETINŠKA KAMPANJA

Izbor za najljepšu guzu

Pod sloganom "Pokaži mi svoju Sloggi" organizirano je natjecanje u kojem je potrebno odjenuti svoje najbolje donje rublje, slikati se i poslati sliku na web stranicu www.sloggi.com

Triumph International pokrenuo je marketinšku kampanju za svoju marku Sloggi koja uključuje i izbor najljepše guze na svijetu.

Pod sloganom "Pokaži mi svoju Sloggi" organizirano je natjecanje u kojem je potrebno odjenuti svoje najbolje donje rublje, slikati se i poslati sliku na web stranicu www.sloggi.com

U natjecanju mogu sudjelovati i muškarci i žene. Pobjediti će onaj korisnik čiju guzu najboljom ocijene registrirani posjetitelji stranice.

Pobjednik ili pobjednica natječaja osim naslova "Najljepše guze svijeta" dobiti će i vrijedne nagrade, a može postati i Sloggijev fotomodel.

Kampanja je izazvala burne reakcije u cijeloj Europi. U Švedskoj, Norveškoj i Danskoj kampanja je prekinuta jer je navodno promovirala pornografiju. Pobunili su se i njemački mediji. Udruge za zaštitu potrošača i mnoge katoličke organizacije također su prosvjedovale protiv ovakvog načina oglašavanja.

Vezane vijesti

Ostojić obustavio tzv. Karamarkov natječaj

Ostojić obustavio tzv. Karamarkov natječaj

Ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić obustavio je danas natječaj za policijske dužnosnike koji je neposredno pred parlamentarne izbore raspisao… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika