02.03.2010. / 12:38

Autor: Martina Čizmić

Novim vizualnim identitetom HGspot kreće i sa novom vizijom poslovanja

Zanimljivo je da je HGspot, koji je još krajem prošle godine bio pred stečajem, a i dalje bilježe gubitke, za novu viziju i vizualni identitet dobio podršku banaka koje ih financijski prate

Zvonimir Pavlek, Hrvoje Prpić i Goran Češnovar (Foto:I.Šoban)Zvonimir Pavlek, Hrvoje Prpić i Goran Češnovar (Foto:I.Šoban)Na konferenciji za novinare HGSpot predstavio je novu filozofiju i viziju tvrtke, kao i novi vizualni identitet koji će u potpunosti pratiti tu viziju.

Novi vizualni identitet HGspota temelji se na ljubičastoj boji, a osmislio ju je prof. Zvonimir Pavlek, poznatiji kao autor medvjedića Lina. U svojoj je prezentaciji istaknuo kako je novi cilj HGspota postati najkompetentnija organizacija za područje IT-a povezana sa životnim stilom svojim kupaca.

"Plan je da HGspot postane institucija koja se razvija s ljudima i njihovim životnim stilom. Da postane mjesto koje će privlačiti sposobne i ambiciozne ljude", istaknuo je Pavlek.

Jednostavnost Googlea i elegancija Applea

Savjetnik Uprave Hrvoje Prpić dodao je kako su željeli spojiti jednostavnost Googlea i eleganciju Applea kako bi stvorili mjesto ne samo za kupovinu već i za zabavu i igru. Njihovi kupci najveću će promjenu uočiti na web stranicama koje su od danas u potpunosti promijenjene.

Za razliku od ranijih, nove web stranice posjetiteljima nude pretraživač koji se temelji na Googleovoj tehnologiji indeksiranja i pretržaivanja. Osim pronalaska proizvoda, posjetitelji mogu usporediti nekoliko proizvoda i odabrati onaj koji im najbolje odgovara.

"Osim toga, svakodnevno ćemo objavljivati zanimljive vijesti, ne samo iz područja informatike, već i znanosti i tehnologije. Sve ono što naše posjetitelje može zanimati", istaknuo je Prpić.

Najavio je i da će uskoro biti napravljena aplikacija koju će korisnici iPhonea moći preuzeti na svoj uređaj i tako jednostavno pristupiti HGspotovim web stranicama i ponudi.

"Krajnji je cilj spojiti na jedno mjesto sve baze podataka svih dobavljača i uvoznika električnih uređaja i informatičke opreme na jednom mjestu, u HGspotu", rekao je Prpić te dodao kako je trenutno dostupno oko 6000 proizvoda kod njih, te oko još 5000 kod dobavljača, a koji mogu biti dostavljeni kupcima u roku od dan, dva.

Zanimljivo je da je HGspot, koji je još krajem prošle godine bio pred stečajem, a i dalje bilježe gubitke, za novu viziju i vizualni identitet dobio podršku banaka koje ih financijski prate.

Vezane vijesti

Povučen zahtjev za stečaj HGspota

Povučen zahtjev za stečaj HGspota

Microline d.o.o. jučer je povukao zahtjev za stečaj koji je predao prema HGspot d.d. na Trgovačkom sudu u Sisku, priopćili su danas iz Hgspot-a.… Više

Komentari

registracija
18/6/08

bas, 04.03.10. 21:48

Kakav fail, INSPIRAITON!


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika